خبرنگاران بیشترین ثبت دادخواست دیوان عدالت اداری مربوط به استان اصفهان است

به گزارش سهندبلاگ، تهان - خبرنگاران - اداره آمار دیوان عدالت اداری بیان نمود: در 6 ماه نخست سال جاری، استان اصفهان با ثبت 4104 مورد ثبت دادخواست بیشترین و استان سمنان با 393 مورد ثبت دادخواست کمترین میزان ورودی پرونده ها از طریق دفاتر استانی دیوان عدالت اداری را به خود اختصاص داده اند.

خبرنگاران بیشترین ثبت دادخواست دیوان عدالت اداری مربوط به استان اصفهان است

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران از دیوان عدالت اداری، بررسی های آماری نشان می دهد در 6 ماهه نخست سال جاری استان اردبیل با افزایش 15 درصدی، بیشترین نرخ رشد ثبت دادخواست را نسبت سال گذشته داشته به طوری که در 6 ماهه نخست سال 98 تعداد یک هزار و 354 مورد ثبت دادخواست داشته و در 6 ماهه نخست سال جاری تعداد یک هزار و 558 مورد ثبت دادخواست داشته است.

این در حالیست که استان فارس با کاهش 34 درصدی ورودی پرونده ها به دیوان عدالت اداری روبرو بوده و در 6 ماهه نخست سال جاری تعداد 3599 مورد ثبت دادخواست در دفاتر استانی داشته است و در مورد مشابه سال گذشته این تعداد 5523 مورد بوده است.

استان های سیستان و بلوچستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، زنجان، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد در یک سال گذشته به نسبت دیگر استان های کشور کمترین میزان ثبت دادخواست در دفاتر استانی دیوان عدالت اداری را داشته اند.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12550

به "خبرنگاران بیشترین ثبت دادخواست دیوان عدالت اداری مربوط به استان اصفهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیشترین ثبت دادخواست دیوان عدالت اداری مربوط به استان اصفهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید