بازیگر مطرح تلویزیون: اگر در صدا و سیما باز است چرا من را راه نمی دهند! ، رمان تازه می نویسم

به گزارش سهندبلاگ، سیروس همتی ـ بازیگر که بنا دارد برای تلویزیون سریالی طنز بسازد، در عین حال می گوید که طرحش یک سال است سرگردان صداوسیماست و مدیران تلویزیون اصلا او را نمی شناسند. او ادامه می دهد: همه کارهای تلویزیون این روزها سفارشی شده است و جایی برای ارائه جوانان نیست.

بازیگر مطرح تلویزیون: اگر در صدا و سیما باز است چرا من را راه نمی دهند! ، رمان تازه می نویسم

به گزارش خبرنگاران، همتی در شرح اینکه چرا مدت هاست در تلویزیون دیده نمی گردد؟ می گوید: مدت هاست که اصلا پیشنهادی به من نشده، چند موردی هم که پیشنهاد داشتم اصلاً نقش های خوب و قابل قبولی نبودند که قبول کنم. ترجیحم همواره در بازیگری این است که نقشم تاثیرگذار باشد. هیچ وقت میزان نقش برایم مهم نبوده بلکه تاثیرش برایم اهمیت دارد.

او ادامه می دهد: فعلاً استندبای سریال نیسان آبی 2 هستم و ترجیحم این است اگر این سریال ساخته و از من دعوت شد، حضور پیدا کنم چون واقعاً این مجموعه در فصل اول توانست در دل بینندگان جا پیدا کند و فکر می کنم فصل دوم هم پیروز باشد. فعلاً دعوتی از من نشده اما اگر پیش بینی درستی داشته باشم و اشتباه نکنم کاراکتر دنیا باید ادامه داشته باشد؛ چراکه این شخصیت در فصل اول جان گرفته بود مگر اینکه اتفاقی بیفتد که رنگ و لعاب نقش تغییر کند و یا کلاً از من دعوتی ننمایند.

قبول ندارم می گویند در صداوسیما باز است!

همتی در واکنش به این جمله که تاکید می گردد درِ صداوسیما به روی هنرمندان مردمی باز است، اظهار می نماید: به نظرم چندان هم این گونه نیست. حدود یک سال است که منتظر ساخت طرح سریال طنزم با عنوان مبل هستم و در پی تهیه نماینده می گردم اما هیچکس ما را نمی شناسد. دوستانی بودند که در ظاهر از طرحم خوششان آمد اما در باطن ما را تحویل نگرفتند. متاسفانه در تلویزیون محلی برای تجربه جوانان وجود ندارد. من بنا دارم یک سریال طنز 13 قسمتی بسازم و به شدت هم پایش می ایستم و اسپانسر برایش پیدا می کنم اما متاسفانه یک عده افراد مشخصی هستند که همان ها کار می نمایند.

رمان تازه می نویسم

بازیگر سریال های خاک سرخ، آشپزباشی، خداحافظ بچه، ماتادور و نیسان آبی در خاتمه گفت وگویش با ایسنا اعلام می نماید: این روزها مشغول نوشتن رمان هستم که امیدوارم طی یکی دو ماه آینده بتوانم آماده اش کنم. فکر می کنم اتفاق خوبی با این رمان برایم بیفتد. نام موقت این رمان جنان است که بعد از مجموعه داستان ننه کاراته و یزله اولین تجربه من در رمان نویسی است. رمان جنان قرار است در نشر نیستان به چاپ برسد. بعلاوه قرار است داستان یزله به سفارش و پیشنهاد ناشر، کتاب صوتی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19302

به "بازیگر مطرح تلویزیون: اگر در صدا و سیما باز است چرا من را راه نمی دهند! ، رمان تازه می نویسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر مطرح تلویزیون: اگر در صدا و سیما باز است چرا من را راه نمی دهند! ، رمان تازه می نویسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید