اعلام برنامه پرسپولیس تا بازی با پدیده

به گزارش سهندبلاگ، تیم فوتبال پرسپولیس تا بازی با سپید رود رشت، 10 جلسه تمرین و یک بازی محبت آمیز در 8 روز انجام خواهد داد.

اعلام برنامه پرسپولیس تا بازی با پدیده

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام مصطفی قنبرپور، سرخپوشان تا بازی با سپیدرود رشت در چارچوب دیدارهای جام حذفی، 10 جلسه تمرین و یک بازی محبت آمیز را پشت سر می گذارند.

تمرینات از فردا چهارشنبه شروع می شود. سرخپوشان در روزهای پنجشنبه، آدینه و شنبه روزی دو جلسه برنامه تمرین خواهند داشت که برنامه نوبت بعدازظهر روز پنجشنبه به بازی محبت آمیز با ماشین سازی از ساعت 15:30 اختصاص دارد. تمرینات نوبت صبح در این سه روز، از ساعت 10 صبح شروع می شود.

پرسپولیس از یکشنبه آینده روزی یک جلسه تمرین را از ساعت 11 انجام می دهد.

کاروان پرسپولیس بعد از تمرین روز چهارشنبه دهم بهمن، برای بازی با سپیدرود که در روز یازدهم بهمن ماه برگزار می شود، راهی رشت خواهد شد و در هتل کادوس مستقر می شود.

بازیکنان روز آدینه 12 بهمن استراحت می نمایند و پس از آن، تا بازی با پدیده مشهد که 17 بهمن انجام می شود، روزی یک جلسه تمرین دارند. اردوی پیش از بازی با پدیده، در هتل اوین برگزار می شود و طبق همین اعلام، برنامه ها تا بازی با پدیده در زمین نفت تهرانسر انجام خواهد شد تا زمین چمن استادیوم شهید کاظمی آماده شود و سرخپوشان پس از بازی با پدیده قصد دارند به استادیوم اختصاصی خود برگردند.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 429

به "اعلام برنامه پرسپولیس تا بازی با پدیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه پرسپولیس تا بازی با پدیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید