کیت تشخیص کرونای انگلیسی به استان همدان داده شد

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/همدان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از تحویل کیت تشخیص کرونای انگلیسی به استان همدان اطلاع داد.

کیت تشخیص کرونای انگلیسی به استان همدان داده شد

دکتر منوچهر کرمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کیت تشخیص کرونای انگلیسی به استان همدان تحویل داده شده و موارد استفاده از آن بر اساس یک دستورالعمل کشوری است.

کرمی با بیان این که در شرایط خاصی از این کیت استفاده می گردد، توضیح داد: برای مواردی مانند طغیان بیماری با انتشار ناگهانی، بیمارانی که پیشرفت بیماری سریع و علایم بالینی خیلی خاصی دارند از این کیت استفاده می گردد.

وی گفت: همچنان تاکید ما این است که مردم در خرید، رفت وآمد و کارهای اداری رعایت پروتکل ها را جدی بگیرند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان این که باید سبک زندگی مقابله با کرونا جدی گرفته گردد، گفت: در این شرایط مسافرت رفتن به هیچ عنوان صلاح نیست و ضروری است که مردم از برخورد با مسافران و افرادی که با آن ها ملاقات داشتند، اجتناب نمایند.

کرمی با تأکید براینکه مردم باید از دست دادن و روبوسی اجتناب نمایند و شست وشوی دست ها و تهویه هوای اماکن مسقف را فراموش ننمایند، گفت: سالمندان، بیماران مبتلا به بیماری زمینه ای مانند فشار خون، بیماری قلبی، افرادی که دیابت و سرطان دارند و از همه مهم تر زنان باردار باید بسیار مراقب باشند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان این که از مردم خواهش می کنیم در صورت بروز علائم مشکوک، به مراکز 16 ساعته مراجعه و به توصیه پزشکان توجه نمایند، گفت: ضروری است هنگامی که از اطرافیان فرد مبتلا درخواست می گردد آن ها هم نمونه بدهند، همکاری لازم انجام گردد تا بتوانیم به سرعت بیماران را شناسایی کنیم و در نهایت به هدف قطع زنجیره انتقال بیماری برسیم.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12702

به "کیت تشخیص کرونای انگلیسی به استان همدان داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیت تشخیص کرونای انگلیسی به استان همدان داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید