یاری پهپاد ناشناس به اجرای قوانین فاصله گذاری اجتماعی در نیویورک!

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، با گسترش پاندمیک کووید19،اندرو کومو فرماندار نیویورک بارها از رعایت نکردن قوانین فاصله اجتماعی توسط شهروندان در این شهر انتقاد نموده است. اکنون یک شهروند ناشناس سرویس های خود را برای اجرای این قوانین ارائه نموده است.

یاری پهپاد ناشناس به اجرای قوانین فاصله گذاری اجتماعی در نیویورک!

به همین دلیل ساکنان نیویورک یک پهپاد رصد نموده اند که درآسمان بخشی از منطقه منهتن پرواز می نماید . این پهپاد عابرانی که به طور گروهی حرکت می نمایند را توبیخ می نماید.

این گجت نیروی پهپادی داوطلبانی آنتی کووید19 لقب گرفته و به عابران هشدار می دهد تا با رعایت فاصله اجتماعی از یکدیگر حرکت نمایند تا از آمار مرگ و میر کاسته گردد. البته به پرواز درآوردن پهپادها در بخشی از مناطق شهری غیرقانونی است و سازمان هوانوردی فدرال اعلام نموده منتظر پرواز دوباره پهپاد است تا تعیین گردد فعالیت آن طبق چارچوب های قوانین است یا خیر.

ویدئویی از پرواز این پهپاد در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است. در این ویدئو پهپاد بالای سر گروهی از عابران پرواز می نماید و می گوید: این نیروی پهپادی داوطلبانه آنتی کووید19 است. لطفا فاصله اجتماعی را رعایت کنید. تکرار می کنم، فاصله اجتماعی را رعایت کند. لطفا به کنترل گسترش این ویروس یاری کنید. آمار مرگ و میر را کاهش و جان انسان ها را نجات دهید. برای سلامت خود و خانواده تان فاصله اجتماعی را حفظ کنید.

هنوز صاحب این پهپاد تعیین نشده است. پلیس نیویورک نیز اعلام نموده اپراتور پهپاد نیست.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8032

به "یاری پهپاد ناشناس به اجرای قوانین فاصله گذاری اجتماعی در نیویورک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری پهپاد ناشناس به اجرای قوانین فاصله گذاری اجتماعی در نیویورک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید