نفوذ ناکام داعش به ایران

به گزارش سهندبلاگ، سردار یحیی الهی، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: گروهک های پراکنده داعش قصد نفوذ و تعرض به پاسگاه های مرزی را داشتند که با حضور مرزبانان و اشراف اطلاعاتی و امنیتی که از قبل وجود داشت آنچه در سر داشتن خنثی شد.

نفوذ ناکام داعش به ایران

به گزارش مهر، سردار یحیی الهی اظهار کرد: نیرو های مرزبانی در مرز ها از زرق و برق جهان و تشریفات به دور هستند و خالصانه خدمت می نمایند و اجازه موج سواری را به ضد انقلاب نخواهند داد و آنچه شاهد هستیم، امنیت پایدار در مرز ها است.

وی با اشاره به اقدامات نیرو های ضد انقلاب و تروریستی در مرز ها در روز های پایانی سال 99، گفت: در حوزه دولت مرکزی در سومار گروهک های پراکنده داعش قصد نفوذ و تعرض به پاسگاه های مرزی را داشتند که با حضور مرزبانان و اشراف اطلاعاتی و امنیتی که از قبل وجود داشت آنچه در سر داشتن خنثی شد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه توضیح داد: هیچ گونه دغدغه پیرامون تهدیدات فرامنطقه ای نمی بینیم و همه آن ها را با یاری خداوند و استعانت از ائمه اطهار خنثی می کنیم.

وی اضافه نمود: با توجه به شرایط مرز های استان کرمانشاه که در دو حوزه اقلیمی کردی و دولت مرکزی با کشور عراق مناسبت هایی داریم، حوادث بسیاری در مرز ها رخ می دهد، البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که شرایط امنیتی کشور عراق باعث شده گروه های تروریستی پراکنده داعش هنوز در آن سوی مرز ها حضور داشته باشند.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13729

به "نفوذ ناکام داعش به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفوذ ناکام داعش به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید