نشست های تخصصی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در نمایشگاه کتاب تایپه

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، چند هفته پیش وزیر بهداشت کشور تایوان از شکست ویروس کرونا در این کشور جزیره ای 24 میلیون نفری خبر داده بود ولی در روزهای گذشته چند مورد ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های این کشور موجب لغو دوباره رویدادهای فرهنگی ادبی در این کشور شده است که اولین مورد آن نمایشگاه کتاب تایپه پایتخت این کشور است.

نشست های تخصصی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در نمایشگاه کتاب تایپه

بعد از تایید موارد متعدد ابتلا به ویروس کرونا توسط وزارت بهداشت تایوان، وزارت فرهنگ این کشور در بیانیه ای بلافاصله اعلام نمود که نمایشگاه کتاب تایپه که قرار بود این هفته برگزار گردد لغو شد و حالا قرار است از روز سه شنبه همین هفته 26 ژانویه به دو صورت مجازی و فیزیکی برگزار گردد.

سال جاری نمایشگاه کتاب تایپه میزبان کارشناسانی از نمایشگاه کتاب فرانکفورت برای برگزاری کلاس های تخصصی آموزش ناشران و اصول بازاریابی خواهد بود که گفته شده است این برنامه ها همگی به صورت آنلاین و مجازی برگزار می شوند. نمایشگاه کتاب تایپه سال جاری از 26 تا 31 ژانویه برگزار می گردد ولی برنامه های مجازی آن از 27 ژانویه تنها طی دو روز برگزار می شوند.

اولین روز از کلاس های آنلاین نمایشگاه کتاب تایپه با حضور مجازی کارشناسان نمایشگاه کتاب فرانکفورت به آنالیز موضوع شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویس ها در صنعت نشر و فراوری کتاب های الکترونیک خواهد پرداخت. این برنامه با سخنرانی اوته نوح رئیس شبکه اجتماعی کارلسن ورلاگ آلمان برگزار خواهد شد. در قسمت دیگر این برنامه نوئل مورفی مدیر تجاری مجله گرنتا انگلیس سخنرانی خواهد نمود. در این برنامه درباره فروش کتاب ها به وسیله شبکه های اطلاعاتی بحث خواهد شد.

در روز دوم نشست های تخصصی نمایشگاه کتاب تایپه با میزبانی نمایشگاه کتاب فرانکفورت یک سری سخنرانی و نشست های کارگاهی درباره چالش های تجارت آنلاین و بازاریابی کتاب پیش بینی شده است که درباره مدیریت بین المللی ارتباط ناشران و حقوق مولفین بحث خواهد شد. لورا نوانلینا مدیر اجرایی انتشارات فرلی فنلاند یکی از سخنرانان اصلی این روز خواهد بود.

خود نمایشگاه فرانکفورت به خاطر شیوع ویروس کرونا اعلام نموده است که در سال های آینده باید زیرساختارهای الکترونیکی صنعت کتاب باید تقویت گردد. مسئولان نمایشگاه کتاب فرانکفورت بعد از تجربه برگزاری دیجیتالی نمایشگاه سال جاری اعلام نمودند که تصمیم دارند ساختارهای کلی برگزاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت را متحول نمایند. آنها عنوان مدرنیزاسیون مفاهیم نمایشگاه را به رسانه ها اعلام نمودند که ممکن است در نحوه چیدمان کارکنان نمایشگاه نیز تاثیرگذار باشد.

یورگن بوس رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سخنانی گفت: به عنوان یک مکان بین المللی برای حضور ناشران و نویسندگان سراسر دنیا در نظر داریم به حیات خود ادامه دهیم و این مهم با وجود مسائل و شرایط موجود دنیا و احتیاجهای متفاوت بازارهای کتاب احتیاج به تحولات ساختاری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سال جاری 148هزار کاربر از سراسر دنیا در بیش از 70ساعت برنامه آنلاین شرکت کردند ولی ادامه این نوع از برگزاری نمایشگاه احتیاج به زیرساختارهای متفاوتی در آینده خواهد داشت.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12329

به "نشست های تخصصی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در نمایشگاه کتاب تایپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست های تخصصی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در نمایشگاه کتاب تایپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید