طرز تهیه لازانیای سبزیجات با سس ریکوتا

به گزارش سهندبلاگ، لازانیای سبزیجات یکی از آن غذا های خوشمزه است که پیشنهاد می دهیم حتما یک بار آن را امتحان کنید. برای تهیه این لازانیا از سس پاستا، سس گوجه فرنگی و پنیر های مختلف استفاده می گردد. با ما همراه باشید.

طرز تهیه لازانیای سبزیجات با سس ریکوتا

مواد لازم برای تهیه لازانیای سبزیجات

لازانیا یک بسته

قارچ تازه خرد شده 500 گرم

فلفل دلمه ای خرد شده سه چهارم لیوان

پیاز خرد شده سه چهارم لیوان

سیر خرد شده سه حبه

روغن نباتی دو قاشق غذاخوری

سس پاستا به مقدار لازم

ریحان خرد شده دو قاشق چای خوری

پنیر موزارلا چهار لیوان

پنیر ریکوتا یک بسته

تخم مرغ دو عدد

پنیر پامزان نصف لیوان

سس گوجه فرنگی به مقدار لازم

طرز تهیه لازانیای سبزیجات

ابتدا یک قابلمه بردارید و یک بسته لازانیا را در یک ظرف آب جوش بریزید تا نرم شوند. 10 دقیقه برای این کار کافی است. سپس با آب سرد لازانیا را آبکش نموده و کنار بگذارید تا خشک گردد.

در یک تابه عظیم قارچ، فلفل دلمه ای، پیاز و سیر را با کمی روغن تفت دهید. ریحان و سس پاستا را هم به آن اضافه کنید. حرارت را کم کنید و بگذارید 15 دقیقه بر روی همان حرارت بماند. پنیر ریکوتا و موزارلا را با تخم مرغ ها مخلوط کنید.

فر را در دمای 175 درجه سانتی گراد (250 درجهٔ فارنهایت) تنظیم کنید. کف قالب فر مورد را چرب کنید و سپس سس گوجه روی آن بمالید.

یک لایه لازانیا پهن کنید و مایه پنیر ریکوتا را بریزید. سپس سسی که آماده کردیم را اضافه کنید و در آخر پنیر پارمزان را اضافه کنید. این کار را برای لایه های بعد هم تکرار کنید. روی لایه آخر مقداری مخلوط پنیر موزارلا بریزید و به مدت 40 دقیقه لازانیای سبزیجات را درون فر قرار دهید.

بعد از 40 دقیقه لازانیا آماده است. آن را از فر بیرون آورده و صبر کنید تا کمی خنک گردد. سپس از ظرف فر خارج نموده و داخل ظرفی مناسب سرو کنید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: گردشبان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10517

به "طرز تهیه لازانیای سبزیجات با سس ریکوتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه لازانیای سبزیجات با سس ریکوتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید