شهاب زاهدی: در تعطیلی لیگ اوکراین، روزی سه نوبت تمرین می کنم

به گزارش سهندبلاگ، در اوکراین تیم های پنجم و ششم هم شانس حضور در مرحله حذفی لیگ اروپا را پیدا می نمایند. ما با تیم پنجم جدول فقط سه امتیاز فاصله داریم و کسب سهمیه اروپا را برای خودمان سخت نمی دانیم.

شهاب زاهدی: در تعطیلی لیگ اوکراین، روزی سه نوبت تمرین می کنم

با زاهدی درباره تعطیلی لیگ اوکراین

ناصر قراگزلو ، لیگ اوکراین هم مثل بیشتر لیگ های اروپایی پس از شیوع کرونا چاره ای جز تعطیلی نداشت. شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک هم در این شرایط مجبور به خانه نشینی شده و طبق دستور باشگاه مشغول تمرینات انفرادی است. مهاجم سابق پرسپولیس و ماشین سازی درباره توقف لیگ اوکراین گفت: هفته دوم نیم فصل دوم بود که بازی های لیگ اوکراین متوقف شد. از سوی دیگر سرمربی ما هم به دلیل مسائل خانوادگی از سمت خودش استعفا کرد و به کشورش اسپانیا برگشت. حقیقتاً شرایط چندان جالبی هم نداشتیم اما به دلیل تعطیلی فوتبال به دلیل کرونا من فکر می کنم همه تیم ها افت بزرگی داشته باشند و از شرایط ایده آل دور شوند. یک ماه دیگر هم اینجا مسابقات تعطیل است و شاید این تعطیلی حتی بیشتر از این مدت هم طول بکشد.

تمرینات زاهدی در این مدت بر اساس برنامه مربی بدنساز باشگاه پیش می رود. او در این خصوص می گوید: برنامه تمرینی هوازی و بدنسازی از سوی مربی بدنسازمان برای هر بازیکنی ارسال شده که روزی یک ساعت و نیم طول می کشد اما با توجه به شرایطی که خودم دارم و می خواهم روی یکسری از فاکتورها بیشتر تمرین داشته باشم روزی سه نوبت و به مدت پنج ساعت تمرین می کنم. تمریناتم واقعاً سنگین است و دوست دارم بعد از این مدت نتیجه زحماتم را در عملکردم ببینم.

او درباره عملکرد تیمش در این فصل گفت: در انتها نیم فصل اول ما در رده هفتم بودیم اما در شروع نیم فصل دوم ما چهار بازی بسیار سنگین داشتیم که نتیجه اش سه باخت و یک تساوی بود. در این بازی ها بدشانسی هم شامل حال ما شد، به عنوان نمونه چند توپ من به تیرک خورد و وارد دروازه حریفان نشد. از سوی دیگر اشتباهات فردی بدی داشتیم که منجر به دریافت گل شد. اما 9 بازی آینده ما تا انتها فصل بازی های نسبتاً راحت تری هستند و از آنجا که تیم های پنجم و ششم هم شانس حضور در مرحله حذفی لیگ اروپا را پیدا می نمایند و ما با تیم پنجم جدول فقط سه امتیاز فاصله داریم کسب سهمیه اروپا را برای خودمان سخت نمی دانیم.

زاهدی از تیم اوکراین هم شناخت خوبی دارد: شاگردان شوچنکو قرار بود تابستان پیش رو در جام ملت های اروپا به میدان بروند، ولی حالا باید یک سال دیگر صبر نمایند. تیم ملی اوکراین در شرایط خوبی قرارداشت، به همین دلیل قبول تعویق برای آنها سخت بود اما به هر حال توقف به وجود آمده برای همه تیم هاست و همه به لحاظ هماهنگی دچار مسائلی می شوند اما کیفیت فنی بازیکنان دچار مشکل چندانی نمی گردد. از سوی دیگر به نظرم این موضوع بستگی به نوع نگاه کادر فنی و بازیکنان دارد، چون تیم ها زمان زیادی را در اختیار دارند و می توانند از این زمان استفاده مطلوبی را در راستای اهداف شان ببرند.

او درباره محدودیت های کشور اوکراین پس از شیوع کرونا گفت: کشور اوکراین هم تحت قرنطینه قراردارد و جزو دومین یا سومین کشورهایی در دنیا بود که خیلی زود در راستای مبارزه با کرونا اقداماتی را انجام داد و به قولی کل اوکراین تعطیل شد. تا این لحظه که با شما صحبت می کنم 900 نفر مبتلا به ویروس کرونا شده اند و دولت اوکراین قوانین بسیار سختگیرانه ای را جدا از قرنطینه برای مردمش وضع نموده است. من در این مدت به مرکز شهر نرفتم اما همبازیانم گفتند هر کسی بدون دلیل خاصی آنجا بود با جریمه سنگین اقتصادی روبرو شد. خوشبختانه در اینجا مسئله ای برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی نماینده وجود ندارد و قیمت آنها هم مناسب است.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7964

به "شهاب زاهدی: در تعطیلی لیگ اوکراین، روزی سه نوبت تمرین می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهاب زاهدی: در تعطیلی لیگ اوکراین، روزی سه نوبت تمرین می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید