شرط فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری کیفی لیگ برتر

به گزارش سهندبلاگ، پیمان حسنی در مصاحبه با خبرنگاران با یادآوری اینکه بخشنامه فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری فصل جدید رقابت های لیگ برتر نهایی شده، اظهار داشت: در این بخشنامه شرایط کلی و همیشگی رقابت ها یادآوری شده و اینکه تیم ها برای حضور در رقابت ها ملزم به رعایت آن هستند. البته در رابطه با لیگ برتر و برگزاری آن شرط دیگری هم داریم که پس از جمع بندی نهایی در خصوص آن اطلاع رسانی می کنیم.

شرط فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری کیفی لیگ برتر

وی در شرح تکمیلی این موضوع به درخواست های مطرح شده برای حضور در فصل جدید مسابقات اشاره و توضیح داد: فعلا 6 تیم برای شرکت در لیگ 99 اعلام آمادگی نموده اند. با توجه به اینکه انتها شهریورماه آخرین فرصت برای اعلام آمادگی تیم ها است، پیش بینی می گردد در نهایت تعداد متقاضیان حضور در لیگ حداقل به 8 تیم برسد. یعنی تعداد تیم هایی برگزارنماینده لیگ گذشته بودند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز تاکید نمود: کیفیت و برگزاری لیگ برتر در بالاترین و بهترین سطح ممکن، اولویت فدراسیون است. به همین دلیل قصد داریم شرطی برای لیگ 99 لحاظ کنیم تا تیم ها با در نظر دریافت آن حضور خود در این رقابت ها را نهایی نمایند. این شرط در راستای کیفی تر شدن شرایط تیم ها و تاثیر آن در سطح برگزاری مسابقات اعمال می گردد. نمی خواهیم تیم ها با هر موقعیت و ترکیبی لیگ فزونی شوند.

حسنی با بیان اینکه تا دو سه روز آینده اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام خواهد شد، گفت: البته هنوز در خصوص شرط یا شروط موردنظر و تاثیرگذار در دستیابی به این هدف به نتیجه نهایی نرسیده ایم اما ممکن است مثلا استفاده از بازیکنانی که دارای رنکینگ ملی هستند را الزامی کنیم. فهرست نفرات رنکینگ دار کشوری دربرگیرنده حدود 100 پینگ پنگ باز است. اگر تیم ها برای تکمیل ترکیب خود از نفرات این فهرست هم استفاده نمایند قطعا ترکیب بهتری و کیفی تری خواهند داشت.

وی با تاکید دوباره بر اینکه این شرط و لزوم تبعیت از آن نهایی نشده، یادآور شد: لیگ برتر از آبان ماه شروع می گردد اما در خصوص تاریخ دقیق هنوز به جمع بندی نرسیده ایم. با معین شدن شرایط تیم ها و همچنین در نظر دریافت شرایط کرونا در این مورد هم جمع بندی لازم را خواهیم داشت.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز همچنین گفت که طبق بخشنامه جدید، ورودیه لیگ برتر برای امسال با 20 درصد افزایش نسبت به سال قبل مبلغ 36 میلیون تومان معین شده است. البته تیم های شرکت نماینده علاوه بر این باید مبلغی را هم بابت هزینه های میزبانی و پرداخت حقوق داور و ناظر در اختیار فدراسیون قرار دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10107

به "شرط فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری کیفی لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری کیفی لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید