رنگرز: برای برگزاری جام جهانی فرنگی، دو تاریخ به اتحادیه جهانی پیشنهاد کردیم

به گزارش سهندبلاگ، پس از درخواست اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون کشورمان دو تاریخ را برای برگزاری جام جهانی فرنگی اعلام نمود.

رنگرز: برای برگزاری جام جهانی فرنگی، دو تاریخ به اتحادیه جهانی پیشنهاد کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بعد از اجلاس استانبول، در ابتدای هفته جاری سایت اتحادیه جهانی کشتی از تعویق مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در ایران اطلاع داد.

بلافاصله بعد از این اتفاق فدراسیون کشتی با یاری و همراهی وزارت امور خارجه، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش کوشش برای بازپس گیری این رقابت ها را شروع کرد تا به اتحادیه جهانی اثبات گردد که تهران برای میزبانی از این رقابت ها در امنیت کامل به سر می برد.

به همین دلیل روز گذشته از سوی وزارت ورزش اعلام شد که مسابقات در تاریخ دیگری در تهران برگزار می گردد.

حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی در این باره به خبرنگاران گفت: رئیس فدراسیون کشتی در ایمیلی تمامی مستندات و شواهدی که دال بر امنیت کامل تهران برای میزبانی از مسابقات بین المللی بود را برای اتحادیه جهانی ارسال کرد. گواه ما نیز برگزاری مسابقات شمشیربازی بود. متعاقب آن نیز صالحی امیری تلفنی با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی صحبت کرد و مذاکرات از سوی وزارت امورخارجه نیز دنبال شد تا در نهایت نناد لالوویچ از فدراسیون خواست تا تاریخ دیگری را برای میزبانی از تیم های شرکت کننده در جام جهانی 2019 اعلام کنیم.

رنگرز ادامه داد: بر همین اساس ما روزهای پنجشنبه و آدینه هفته آینده (14 و 15 آذر) و هفته بعدش (21 و 22 آذر) را اعلام کردیم. مسابقات قطعا پیش از برگزاری مسابقات جام تختی برگزار می گردد، چرا که باید رقابت ها تا پیش از سال 2019 به انجام برسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5555

به "رنگرز: برای برگزاری جام جهانی فرنگی، دو تاریخ به اتحادیه جهانی پیشنهاد کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: برای برگزاری جام جهانی فرنگی، دو تاریخ به اتحادیه جهانی پیشنهاد کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید