خواسته امری از آقای گل لیگ برتر: متوقف نشو!

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی آرسنال از پیر امریک اوبامیانگ خواست تا روند خوب گلزنی خودش را ادامه دهد.

خواسته امری از آقای گل لیگ برتر: متوقف نشو!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاردین، پیر امریک اوبامیانگ که از دورتموند راهی آرسنال شده با به ثمر رساندن 10 گل توانسته است در صدر جدول گلزنان لیگ برتر واقع شده است. حالا همه نگاه ها در بازی یونایتد و آرسنال به این بازیکن دوخته شده است.

اونای امری سرمربی آرسنال با تمجید از آقای گل لیگ برتر گفت: من از او می خواهم که به همین روند ادامه دهد و بتواند روز به روز بهتر گردد. البته در کنار این، او باید به فکر بازی های گروهی و تیمی نیز باشد. او این فرصت را دارد که برترین گلزن لیگ برتر در این فصل گردد و به همین خاطر باید بتواند از این موقعیت استفاده کند. ما همه به اوبامیانگ یاری می کنیم تا بتواند به همین روند ادامه دهد و آقای گل لیگ برتر گردد. اگر او گلزنی کند به سود تیم ما خواهد بود چون او امید اول گلزنی تیم ماست. او در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشته و در بازی برابر تاتنهام نشان داد که می تواند در بازی های بزرگ نیز تاثیر زیادی داشته باشد. گلزنی در این بازی ها اعتماد به نفس شما را بالاتر می برد و به شما یاری می نماید در بازی های بعد کار راحتی برای گلزنی داشته باشید.

امریک اوبامیانگ از سال 2007، اولین بازیکن لیگ برتری است که از 10 شوت در چارچوب خود به سمت دروازه موفق شده است 10 گل به ثمر برساند. قبل تر بنی مک کارتی توانسته بود در سال 2007 به این مهم دست یابد.

آرسنال امیدوار است این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد تا بعد از دو سال غیبت، به این رقابت ها بازگردد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 175

به "خواسته امری از آقای گل لیگ برتر: متوقف نشو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواسته امری از آقای گل لیگ برتر: متوقف نشو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید