جونیور برای پیوستن به پرسپولیس وارد تهران شد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، پرواز بازیکن برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس بامداد امروز به تهران نشست. ویزا جونیور با پیگیری های باشگاه پرسپولیس از قبل آماده شده بود، ولی برای ورود مدیربرنامه های او، با توجه به این که خبر سفر خود را دیرتر به اطلاع باشگاه رسانده بود، اقدامات اداری برای صدور ویزا در فرودگاه و با همکاری پلیس گذرنامه به سرعت انجام گرفت. در این مدت بخش CIPفرودگاه نیز پذیرای میهمانان پرسپولیس بود.

جونیور برای پیوستن به پرسپولیس وارد تهران شد

نماینده باشگاه پرسپولیس، در این مدت ضمن خوش آمدگویی با هماهنگی مقامات، برای تسریع امور کوشش داشت و در نهایت بازیکن برزیلی پرسپولیس و مدیر برنامه هایش در ساعت 3 بامداد فرودگاه را به قصد هتل محل اقامت خود ترک کردند

این بازیکن 24 ساله که به صورت قرضی در گویاس برزیل بازی می کرد با فسخ قرارداد، قصد پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس را دارد.

این انتقال در توافقی سه جانبه با باشگاه بلغارستانی لودوگورتس رازگارد که این بازیکن تحت قرارداد با آن است، برای انتقال قرضی یک ساله صورت خواهد گرفت.

با توجه به توافق های انجام شده، قرارداد این بازیکن در صورت موفقیت در آنالیز های پزشکی اختصاصی باشگاه و ایفمارک منعقد می گردد.

خوزه جونیور فعالیت حرفه ای خود در فوتبال را از سن 19 سالگی و از سال 2015 در باشگاه یوونتوس برزیل شروع کرد. وی در این مدت با توجه به اطلاعات مندرج در ویکی پدیا در 10 تیم حضور داشته است که آخرین آن ها گویاس برزیل بود.

وی در حالی به تهران آمده است که در شرایط مسابقه واقع شده است. طبق هماهنگی های به عمل آمده، قرار است آنالیز های پزشکی این بازیکن از صبح امروز دوشنبه و پس از استراحتی که در محل اقامت خود خواهد داشت شروع گردد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3261

به "جونیور برای پیوستن به پرسپولیس وارد تهران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جونیور برای پیوستن به پرسپولیس وارد تهران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید