جشنواره زن و علم به میزبانی وزارت علوم برگزار می گردد

به گزارش سهندبلاگ، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: جشنواره زن و علم در نیم سال دوم سال تحصیلی برگزار می گردد، این جشنواره برای اولین بار است که با چنین محوریتی در کشور برپا می گردد.

جشنواره زن و علم به میزبانی وزارت علوم برگزار می گردد

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرنگاران، از برنامه های جدید معاونت فرهنگی در دانشگاه ها اطلاع داد و گفت: سال جاری جشنواره نشریات دانشجویی به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می گردد و تمامی برنامه ها برای بهتر برگزار شدن این جشنواره نهایی شده است.

وی اضافه نمود : این جشنواره هر سال به میزبانی یکی از نهادهای مربوطه نظیر وزارت بهداشت و وزارت علوم برگزار می گردد که سال جاری ما به عنوان برگزارکننده انتخاب شده ایم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ادامه بیان داشت: همچنین جشنواره زن و علم در نیم سال دوم سال تحصیلی برگزار می گردد که این جشنواره برای اولین بار است که با چنین محوریتی در کشور برپا می گردد.

وی در انتها اعلام کرد: پیش از انتها سال 98 چندین جشنواره و برنامه فرهنگی را در نظر گرفته ایم که برای انجام آن به همکاری سایر نهادها احتیاج داریم.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1267

به "جشنواره زن و علم به میزبانی وزارت علوم برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره زن و علم به میزبانی وزارت علوم برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید