بایدن خواستار مجازات افسران پلیس مرتبط با تیراندازی های اخیر شد

به گزارش سهندبلاگ، جو بایدن، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ خواهان متهم شناخته شدن افسرانی شد که به دو سیاهپوست شلیک کرده اند.

بایدن خواستار مجازات افسران پلیس مرتبط با تیراندازی های اخیر شد

به نقل از بی بی سی، جو بایدن، نامزد دموکرات و رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی خواهان متهم شناخته شدن نیرو های پلیسی شد که به دو سیاهپوست آمریکایی به نام های جیکوب بلیک و بریونا تیلور شلیک کرده بودند.

جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی در زادگاهش در شهر ویلمینگتون در ایالت دلاور آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به این پرسش که آیا با نظر معاون خود کامالا هریس مبنی بر اینکه افسران پرونده جیکوب بلیک و بریونا تیلور (دو سیاهپوست آمریکایی که از سوی پلیس هدف گرفته شدند) باید متهم شناخته شوند، گفت: من فکر می کنم ما باید به سیستم قضایی اجازه دهیم تا جهت خود را طی کند. من فکر می کنم دست کم آن ها باید متهم شناخته شوند.

جیکوب بلیک سیاهپوست 29 ساله آمریکایی به هنگام بازداشت از سوی پلیس در شهر کنوشا در ایالت ویسکانسین در تاریخ 23 اوت، 7 بار از پشت هدف گلوله قرار گرفت و احتمال می رود به علت ضایعه نخاعی، توانایی راه رفتن را برای همیشه از دست دهد. تا کنون هیچ اقدامی علیه افسر پلیسی که دست به چنین اقدامی زده، به انجام نرسیده است.

همچنین بریونا تیلور زن سیاهپوست آمریکایی به هنگام یورش پلیس برای کشف مواد مخدر، پس از مقاومت در خانه خود در شهر لوئیزویل در ایالت کنتاکی در تاریخ 13 مارس هدف تیراندازی پلیس قرار گرفت و جان خود را از دست داد. در پی این حادثه یکی از افسران متخطی برکنار و دو نفر دیگر نیز به مرخصی اداری فرستاده شدند. این در حالی است که گفته شده تحقیقات در خصوص آن ها جریان دارد. ، باشگاه خبرنگاران

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10108

به "بایدن خواستار مجازات افسران پلیس مرتبط با تیراندازی های اخیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن خواستار مجازات افسران پلیس مرتبط با تیراندازی های اخیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید