بازیکنان فرش آرا با جان و دل بازی کردند

به گزارش سهندبلاگ، بازیکن تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: بازی سختی را مقابل نایب قهرمان آسیا داشتیم و در این ملاقات بازیکنان جوان ما با جان و دل بازی کردند.

بازیکنان فرش آرا با جان و دل بازی کردند

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مجید خزایی پس از شکست تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال گفت: بازی بسیار خوب و سنگینی بود و در برابر تیم جوان ما نایب قهرمان آسیا قرار داشت، بازیکنان ما با جان و دل بازی کردند و تماشاگران نیز از این ملاقات لذت بردند.

وی درباره درگیری که در حین بازی با اسماعیل پور داشت، اضافه کرد: اسماعیل پور از بازیکنان شاخص دنیا است که برای جوانان ما الگوست، در این صحنه برخورد پیش آمد که از عمد نبوده است.

بازیکن تیم فوتسال فرش آرا مشهد درباره حواشی این بازی اعلام کرد: اصفهان همواره همینگونه است و متاسفانه یک عده تماشاگر نما جو بازی را خراب می نمایند، تیم گیتی پسند از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد و این باخت هیچی از ارزش های ما کم نمی کند.

وی توضیح داد: فرش آرا هر سال تیم خوبی در لیگ دارد و همه از بازی های این تیم لذت می برند، تیم یکدلی داریم که همه بازیکنان سخت در کوشش هستند تا به آن جایگاهی که مدنظر است برسیم.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6877

به "بازیکنان فرش آرا با جان و دل بازی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان فرش آرا با جان و دل بازی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید