اصفهان، منصوریان: گاهی چرخ دنده های فوتبال جایی گیر می کند؛ نان ذوب آهن به زندگی ام برکت داد

به گزارش سهندبلاگ، مربی سابق ذوب آهن در مراسم تکریم خود و معارفه سرمربی جدید این تیم گفت: موضوع این است که گاهی چرخ دنده های فوتبال جایی گیر می کند و احساس می کنم باری که روی دوش من بود را به سرمربی جدید می سپارم.

اصفهان، منصوریان: گاهی چرخ دنده های فوتبال جایی گیر می کند؛ نان ذوب آهن به زندگی ام برکت داد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از اصفهان، علیرضا منصوریان ظهر امروز در مراسم تکریم خود و معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: برای بازیکنان و مجموعه ذوب آهن آرزوی بهترین ها را دارم. یکدیگر را از صمیم قلب دوست داریم و به جرات می گویم که نان این باشگاه برای زندگی من بسیار با برکت بوده است.

وی ادامه داد: ذوب آهن را فقط می توانم با زمان حضور خود در تیم نفت مقایسه کنم. بهترین دورانم را در ذوب آهن داشتم و از مردم اصفهان و هواداران این تیم تشکر می کنم.

سرمربی سابق ذوب آهن با اشاره به موفقیت های فصل گذشته اش در تیم ذوب آهن گفت: موضوع این است که گاهی چرخ دنده های فوتبال جایی گیر می کند و احساس می کنم باری که روی دوش من بود را به سرمربی جدید می سپارم. از صمیم قلب از بازیکنان تشکر می کنم، سال گذشته بهترین تیم آسیا شدیم و من هم چند به عنوان بهترین سرمربی انتخاب شدم.

وی در انتها با تمجید از حدادی فر گفت: ذوب آهن از معدود تیم هایی است که حاشیه ندارد چون کاپیتانی مانند قاسم حدادی فر دارد. برای سرمربی جدید آرزوی موفقیت دارم. آرزو می کنم ذوب آهن تمامی تیم ها را شکست دهد و اگر من به تیمی رفتم، فقط آن تیم را نبرد.

165، ت

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6435

به "اصفهان، منصوریان: گاهی چرخ دنده های فوتبال جایی گیر می کند؛ نان ذوب آهن به زندگی ام برکت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، منصوریان: گاهی چرخ دنده های فوتبال جایی گیر می کند؛ نان ذوب آهن به زندگی ام برکت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید