دامغانی: رنجبر تهدید اصلی برای جانشینی غفور و شهرام محمودی است

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان سعید رنجبر را تهدید اصلی برای امیر غفور در تیم ملی و حتی برای شهرام محمودی می داند.

دامغانی: رنجبر تهدید اصلی برای جانشینی غفور و شهرام محمودی است

به گزارش خبرنگاران، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان پس از پیروزی این تیم در هفته پانزدهم مقابل سایپا، گفت: ما می دانستیم بازی سختی داریم و در دور رفت سایپا را در پنج ست شکست داده بودیم اما در دور رفت تیم ما خیلی متفاوت بود. بازیکنانی مثل علی مباشری را 5 هفته بخاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم اما امروز از او استفاده کردیم. امروز هم از نظر فردی و هم از نظر تیمی سرتر بودیم هرچند که سایپا هم تیم خوبی بود. در ادامه فصل رفته رفته تیم ما بهتر می گردد و ان شاءالله در ادامه صندلی خوبی را در جدول به خودمان اختصاص می دهیم.

او اضافه کرد: من در سیرجان بازیکنی را پیدا نموده ام به نام سعید رنجبر که در آینده تهدید اصلی برای شهرام محمودی و غفور در تیم ملی و لیگ است. او در دور رفت بازی ها را در خانه و از تلویزیون می دید اما امروز در تیم بود و خوش درخشید.

دامغانی همچنین ادامه داد: ما در دور رفت سه بازی را به صورت 5 ستی واگذار کردیم که در هر سه بازی مصدوم داشتیم اما در دور برگشت بازیکنان ما به تیم اضافه شده اند و امیدوارم این برد سرآغازی باشد برای تیم ما تا به موفقیت بهتری در ادامه فصل دست پیدا کند.

او در مورد عملکرد تیم سیرجان در ست دوم گفت: دلیل باخت ما در ست دوم این بود که سرویس خوبی نزدیم و در دریافت ها مشکل داشتیم. اگر تیم ما در دریافت خوب عمل کند مسئله ای برای حمله و پیروزی نداریم.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 273

به "دامغانی: رنجبر تهدید اصلی برای جانشینی غفور و شهرام محمودی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دامغانی: رنجبر تهدید اصلی برای جانشینی غفور و شهرام محمودی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید