آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، نتایج قرعه کشی کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

در وزن 61 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، ایمان صادقی در دور نخست به مصاف بایرجان توربک از قزاقستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان یودایی فوجیتا از ژاپن و ارطغرل قهوه چی از ترکیه دیدار می نماید.

در وزن 74 کیلوگرم نوید زنگنه پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ماکسیم واسیلی اوگلو از رومانی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان عبدالله یف از آذربایجان و ژامبولوف از قرقیزستان مبارزه خواهد نمود. در این وزن 23 نفر شرکت نموده اند.

در وزن 86 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، کامران قاسم پور در دور اول استراحت می نماید و در دور دوم با لارس چافلی از آلمان کشتی می گیرد. قاسم پور در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم به مصاف ماتسویوکی از ژاپن و اوزن از ترکیه می رود.

در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف ایلجا ماتوهان از آلمان می رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور سوم با برنده مبارزه ایشیگورو از ژاپن و یازیچی از ترکیه رقابت خواهد نمود. در این وزن 18 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، امین طاهری در دور اول با گئورگی نوگایف از اسلواکی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده دیدار هیلدنبراندت از کانادا و سعید گامیدوف از روسیه می رود.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 12 ظهر فردا (به وقت ایران) برگزار می گردد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 96

به "آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید