آذربایجان شرقی مهاجر فرست ترین استان کشور است

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای راهبردی جمعیت و ثبت وقایع حیاتی استان در تبریز گفت: آمار طلاق افزایش یافته است و اگر این روند ادامه یابد اتفاقات خطرناکی در آینده می تواند اتفاق بیفتد.

آذربایجان شرقی مهاجر فرست ترین استان کشور است

وی با بیان اینکه مشکل ازدواج سفید نگران نماینده است، گفت: در این خصوص آماری وجود ندارد و متاسفانه شاهد افزایش این موضوع هستیم.

وی با تاکید بر اینکه جامعه ما یک جامعه درون گرای مذهبی و ارزشی است، ادامه داد: باید ریشه افزایش طلاق در جامعه آنالیز گردد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید آمار تولد هم افزایش یابد، گفت: کم بودن نرخ رشد در استان نگران نماینده است و نباید خانه سالمندان شکل گیرد و جامعه ما به یک جامعه غربی تبدیل گردد.

وی با تاکید بر اینکه برون کوچی و پیری جمعیت نگران نماینده و خطرناک است، اضافه کرد: این مسائل در حال افزایش است و باید فکری در این خصوص اندیشیده گردد.

پورمحمدی با بیان اینکه مهاجر فرست ترین استان کشور هستیم، گفت: آنهایی که مهاجرت می نمایند جوان و نیروی کار هستند، باید علت ها آنالیز و راهکاری مناسب برای پیشگیری و درمان ارائه گردد.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: پدیده هایی همچون خانه های مجردی هرچند با توجه به فرهنگ جامعه اجازه افزایش داده نمی شد ولی متأسفانه روبه افزایش است و تدابیر لازم باید ارائه گردد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 345

به "آذربایجان شرقی مهاجر فرست ترین استان کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذربایجان شرقی مهاجر فرست ترین استان کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید