480 شغل بنیاد برکت در استان قزوین

به گزارش سهندبلاگ، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در ادامه اقدامات محرومیت زدایی خود به وسیله ایجاد اشتغال، 480 فرصت شغلی را در استان قزوین ایجاد نموده است.

480 شغل بنیاد برکت در استان قزوین

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در ادامه اقدامات محرومیت زدایی خود به وسیله ایجاد اشتغال، 480 فرصت شغلی را در استان قزوین ایجاد نموده است.

معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت با اعلام این خبر و با اشاره به گسترش دامنه فعالیت های این بنیاد به استان قزوین اضافه کرد: برای سال 98 بیش از 10 استان را به استان های هدف خود در زمینه اشتغال زایی اضافه کرده بودیم که قزوین یکی از این استان هاست.

رضا راضی زاده از اجرای 200 طرح اشتغال زایی اجتماع محور سحاب (سرمایه گذاری حمایتی اشتغال برکت) در استان قزوین اطلاع داد و گفت: با اجرای این تعداد طرح اشتغال زایی اجتماع محور، تا انتها سال بیش از 480 شغل در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان به بهره برداری رسیده است.

وی اعتبار درنظر گرفته شده برای ایجاد این تعداد شغل را 180 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: مناطق محروم و روستایی بخش الموت شرقی و غربی و شهرستان های طارم و آبیک به عنوان نقاط هدف اشتغال زایی بنیاد برکت در اولین سال فعالیت در استان قزوین هدف گذاری شده بودند.

معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت اعلام نمود: پس از شناسایی نقاط قوت و پتانسیل های مناطق هدف و انتخاب مجری و تسهیل گران و هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی، فرآیند اهلیت سنجی فنی متقاضیان و اشتغال زایی توسط تسهیل گران بنیاد برکت شروع شد.

راضی زاده ادامه داد: 200 طرح اشتغال زایی پیش بینی شده در استان قزوین در رسته های شغلی ای همچون پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری، صنایع دستی، فرآوری محصولات کشاورزی و پرورش طیور راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای محرومیت زدایی، توسعه، پیشرفت، توانمندسازی مالی و اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات و فرصت ها، نهضت ایجاد اشتغال را به وسیله بنیاد برکت در روستا ها و مناطق محروم کشور راه اندازی نموده و سال جاری پیروز به ایجاد 120 هزار شغل اجتماع محور در این مناطق شده است. ستاد اجرایی فرمان امام همچنین در سال 98 بیش از 10 استان را به استان های هدف خود در زمینه اشتغال زایی اجتماع محور اضافه کرده است و هم اینک 28 استان، 175 شهرستان و 8 هزار روستا تحت پوشش طرح های اشتغال زایی و حمایت کارآفرینی این ستاد قرار دارند.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7355

به "480 شغل بنیاد برکت در استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "480 شغل بنیاد برکت در استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید