یوفا مونته نگرو را توبیخ کرد

به گزارش سهندبلاگ، اتحادیه فوتبال اروپا تأیید کرد که پرونده انضباطی برای رسیدگی به تخلفات اجرا شده در بازی تیم های ملی مونته نگرو و انگلیس را به جریان انداخته است.

یوفا مونته نگرو را توبیخ کرد

به گزارش خبرنگاران، پس از شعارها و رفتارهای نژادپرستانه طرفداران تیم ملی مونته نگرو در بازی خانگی شب گذشته (دوشنبه) این تیم مقابل انگلیس در دور دوم مرحله انتخابی یورو 2020، اتحادیه فوتبال اروپا از توبیخ شدن مونته نگرویی ها اطلاع داد.

در جریان این بازی که با پیروزی 5 بر یک سه شیر سرانجام یافت، طرفداران مونته نگرو بارها و بارها بازیکنان سیاه پوست انگلیس از جمله رحیم استرلینگ، دنی رز و کالوم هادسون اودی را هدف شعارهای نژادپرستانه شان قرار دادند.

در انتها بازی نیز گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس اظهار داشت که اتحادیه فوتبال این کشور، از مونته نگرو به یوفا شکایت خواهد نمود.

یوفا خیلی زود به این مسئله واکنش نشان داد و تیم ملی مونته نگرو را به خاطر تخلفاتی مانند آتش بازی، پرتاب اشیاء به داخل زمین، رفتارهای نژادپرستانه، آزار طرفداران و مسدود بودن جهت های خروجی از استادیوم توبیخ کرد.

طبق اعلام یوفا، نتیجه رسیدگی به پرونده تخلفات مونته نگرویی ها در جلسه بعدی کمیته اخلاق و کنترل اتحادیه فوتبال اروپا در تاریخ 16 می (26 اردیبهشت) اعلام خواهد شد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1115

به "یوفا مونته نگرو را توبیخ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوفا مونته نگرو را توبیخ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید