یورگن کلوپ: پول داریم اما بی فایده خرج نمی کنیم، سال جاری یک فصل نقل وانتقالات عادی داریم

به گزارش سهندبلاگ، یورگن کلوپ فلسفه باشگاهش در تابستان جاری را توضیح داد.

یورگن کلوپ: پول داریم اما بی فایده خرج نمی کنیم، سال جاری یک فصل نقل وانتقالات عادی داریم

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ در آستانه بازی محبت آمیز تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون ادعا کرد باشگاهش با وجود داشتن پول زیاد قصد خرید اضافه در فصل جابجایی را ندارد.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: خرید بازیکن و تقویت تیم کار آسانی نیست. سال گذشته هم گفتم تقویت تیم با ارقامی معقول، کار سختی است. با ارقامی جنون آمیز و سرسام آور، شما همواره می توانید ترکیب تان را تقویت کنید. بله وقتی شما هر چقدر دوست داشتید خرج کردید، تقویت ترکیب خیلی خوب فعلی تان هم ممکن است. لیورپول اما چنین باشگاهی نیست. ما نمی توانیم این گونه عمل کنیم. لیورپول واقعا باشگاه ثروتمندی است اما نمی توانیم کاری که چند باشگاه دیگر در حال انجامش هستند را تکرار کنیم. پول داریم اما زیاد و بی فایده خرج نمی کنیم.

او در ادامه اضافه کرد: باید در طول فصل، راه چاره ها را از درون ترکیب فعلی پیدا کنیم. گاهی راه چاره ها را در بازار پیدا می کنید و سراغ آن می روید که این کار را قبلا نموده ایم. نیازی نیست نام ببرم و همه می دانند به چه بازیکنانی اشاره می کنم. در غیر این صورت و زمانی که بازار به شما راه چارهی نمی دهد باید در زمین های تمرینی خودتان به دنبال پاسخ ها باشید؛ کاری که ما اکنون در حال انجامش هستیم. همچنان بازار را زیر نظر داریم اما سال جاری قرار نیست بزرگ ترین پنجره جابجاییی لیورپول باشد. یک پنجره عادی خواهد بود. خواهیم دید چه می کنیم .در جابجایی شما باید تیمی ببندید که فکر می کنید با آن می توانید به سراغ فصل جدید بروید. من همین حالا و بدون فعالیت در جابجایی هم آن تیم لازم را دارم.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2562

به "یورگن کلوپ: پول داریم اما بی فایده خرج نمی کنیم، سال جاری یک فصل نقل وانتقالات عادی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورگن کلوپ: پول داریم اما بی فایده خرج نمی کنیم، سال جاری یک فصل نقل وانتقالات عادی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید