گوگل فیلم موبایل جدیدش را منتشر کرد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، به نظر می رسد گوگل از برآورد های کارشناسان درباره قابلیت های موبایل پیکسل4 خسته شده است. به همین دلیل این شرکت در یک پست وبلاگی ویدئویی از موبایل را منتشر کرد که قابلیت شناسایی صورت و همچنین کنترل دستگاه با حرکات دست را نشان می دهد.

گوگل فیلم موبایل جدیدش را منتشر کرد

علاوه بر آن در این ویدئو قسمت بالایی موبایل پیکسل4 نیز نمایش داده می گردد. این شرکت تایید کرد پرچمدار بعدی این شرکت مجهز به رادارSoli است که حرکات را ردیابی می نماید. به یاری این رادار فرد می تواند صدای زنگ موبایل را خاموش یا پخش موسیقی را کنترل کند.

رادار Soli نقش مهمی در قابلیت دیگر پیکسل4 یعنی باز کردن قفل دستگاه با صورت کاربر دارد.

گوگل برای شناسایی صورت از دوربین های مادون قرمز استفاده می نماید، اما با یاری رادار دستگاه به طور هوشمند متوجه می گردد چه زمان کاربر قصد برداشتن آن را دارد و حسگرهای IR را فعال می نماید.

به این ترتیب به محض آنکه کاربر موبایل را بردارد، قفل دستگاه باز می گردد. بنابراین لازم نیست کاربر موبایل را بالا نگه دارد یا روی نمایشگر ضربه بزند.

این قابلیت پیکسل 4 به اندازه ای ایمن است که می توان از آن برای پرداخت و حتی ورود به اپلیکیشن های دیگر نیز استفاده کرد. اطلاعات مربوط به صورت کاربر در تراشه امنیتی Titan Mنگهداری می گردد.

البته این شرکت اعلام نموده قابلیت Motion Sense فقط در بعضی کشورها فعال می گردد. این امر نشان می دهد در بعضی نقاط جهان هنوز استفاده از رادار Soli از سوی مقامات تایید نشده است.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2675

به "گوگل فیلم موبایل جدیدش را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل فیلم موبایل جدیدش را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید