گوگل اسیستنت به روزرسانی شد ، ارتقای حریم خصوصی ، ایجاد گزینه های حساس برای تشخیص کلید واژه ها

به گزارش سهندبلاگ، هنگامی که مطبوعات فاش کردند گوگل از پیمانکاران انسانی برای آنالیز بعضی از صداهای گوگل اسیستنت در سراسر جهان استفاده می نماید، بسیاری از کاربران معترض شدند و حساسیت روی دستیار صوتی گوگل به شدت افزایش یافت . با این وجود به نظر می رسد گوگل اسیستنت در مبحث حفظ حریم خصوصی در حال پیشرفت است.

گوگل اسیستنت به روزرسانی شد ، ارتقای حریم خصوصی ، ایجاد گزینه های حساس برای تشخیص کلید واژه ها

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگرچه گوگل اعلام نموده که تنها 0.2٪ از همه صداها در گوگل اسیستنت تحت تاثر این موضوع قرار داشته اند اما با این وجود باید پذیرفت که مکالمات شما با گوگل اسیستند کاملا خصوصی و امن نیست.

اکنون این شرکت پس از متوقف کردن موقت این موضوع در اتحادیه اروپا ، در حال بهبود جنبه های اصلی دستیارصوتی خود با هدف مطلع سازی بیشتر کاربران در خصوص حریم خصوصی ، همراه با گزینه های حساسیت برای تشخیص کلید واژه است. گوگل در اعلان خود تاکید می نماید که داده های صوتی شما بصورت پیش فرض جمع آوری نشده اند.

در به روزرسانی جدید گوگل تاکید می نماید و به وضوح می گوید که ممکن است این شرکت برای بهبود خدمات خود در گوگل اسیستنت از صدای کاربران استفاده کند، اما این شرکت تاکید می نماید که صدای کاربران را به وسیله اپراتورهای انسانی رصد می نماید.مگر این که در موارد خاص از کاربران اجازه بگیرد.

علاوه بر این ، گوگل برای اطمینان بیشتر روی Hey Google و Okay Google تمرکز دارد که می تواند به نتایج مثبت کاذب منجر گردد و در کوشش است تا ضبط های مربوط به فعالیت های تصادفی را که تهاجمی تر و مطمئن تر اتفاق می افتند ، حذف کند. این شرکت می خواهد گزینه هایی برای حساسیت تشخیص کلید واژه نیز به شما بدهد تا کنترل بیشتری برای کاهش فعال سازی های غیر عمدی داشته باشید.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3974

به "گوگل اسیستنت به روزرسانی شد ، ارتقای حریم خصوصی ، ایجاد گزینه های حساس برای تشخیص کلید واژه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل اسیستنت به روزرسانی شد ، ارتقای حریم خصوصی ، ایجاد گزینه های حساس برای تشخیص کلید واژه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید