کنعانی زادگان با شرط تست فنی در ایبار!

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران ، باشگاه اسپانیایی ایبار خواستارحضورمحمدحسین کنعانی زادگان درتمرینات خود شده است. این باشگاه در دعوت نامه خود خواسته تا کنعانی زادگان در ژانویه 2019 به اسپانیا برود و بعد از حضور تستی و آزمایشی در تمرینات این تیم، در صورت قبولی قرارداد رسمی امضا کند و به این تیم بپیوندد.

کنعانی زادگان با شرط تست فنی در ایبار!

این در حالی است که باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: نامه ای از سوی ایبار به این باشگاه ارسال نشده است و این باشگاه اسپانیایی باید با باشگاه مکاتبات لازم را انجام دهد.

محمد حسین کنعانی زادگان اما دریافت نامه را تایید نموده او دراین باره گفته: نامه باشگاه ایبار به دست ما رسیده است و هنوز در این باره تصمیمی نگرفته ام.

البته دعوت نامه باشگاه ایبار دلیلی بردرخواست قطعی این باشگاه برای جذب کنعانی زادگان نیست و بسیاری از باشگاه های اروپایی چنین شرایطی را می پذیرند که یک بازیکن از آسیا برای شرکت درتمرینات این تیم و با شرط قبولی درتست های فنی به جمع آن ها ملحق گردد. درواقع دعوت نامه ای که باشگاه ایبار به دست مدیربرنامه های کنعانی زادگان رسانده به جهت حضور درتست های فنی است و باید دید که آیا کنعانی زادگان تن به چنین دعوتی می دهد یا خیر؟

معمولا بازیکنان شاخص فوتبال ایران بدون تست فنی به تیم های اروپایی ملحق می شوند و پیش تر که نکونام، شجاعی و بعد ها کریم انصاری فرد درلالیگا حضوریافتند هیچ گاه شرط تست فنی را قبول ننموده بودند.

البته همه باشگاه ها حق دارند از بازیکنان خود تست پزشکی بگیرند اما تست فنی نوعی کوچک شمردن توانایی های بازیکنان حرفه ای است.

1

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 167

به "کنعانی زادگان با شرط تست فنی در ایبار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان با شرط تست فنی در ایبار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید