پرسپولیس می تواند طلسم شکست ناپذیریِ نفت را بشکند؟

به گزارش سهندبلاگ، شاگردان مهدی تارتار در کنار سپاهان تنها تیم لیگ نوزدهم هستند که شکستی در کارنامه خود نداشته اند و در جدول مقابل تعداد باختشان، خط تیره درج شده است.

پرسپولیس می تواند طلسم شکست ناپذیریِ نفت را بشکند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حریف هفته یازدهم پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان است. یکی از عجیب ترین تیم های این فصل از رقابت های لیگ برتر که توانسته بهترین نمایش خود در تاریخ لیگ برتر را تا انتها هفته دهم به ثبت برساند.

به نقل از ایرنا، شاگردان مهدی تارتار در کنار سپاهان تنها تیم لیگ نوزدهم هستند که شکستی در کارنامه خود نداشته اند و در جدول مقابل تعداد باختشان، خط تیره درج شده است. نماینده شهر اولین ها تا به اینجا در لیگ به 2 برد دست پیدا نموده و هشت بار نیز امتیازات را تقسیم نموده تا از این حیث نیز رکورد دار باشد. آن ها هم اکنون با 14 امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

نفتی ها در جام حذفی هم خوش درخشیده اند. آن ها ابتدا گل گهر و سپس شهر خودرو را در خانه هایشان شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند تا عملکرد این فصل شان چهار برد و هشت تساوی باشد. نباید فراموش کرد نفت در این فصل مقابل هر چهار تیم مدعی بازی نموده است. آن ها مقابل استقلال، شهر خودرو، سپاهان و تراکتور به تساوی رسیدند و شکست نخوردند.

آخرین باخت نفت به هفته بیست و نهم لیگ هجدهم برمی شود. آن ها 195 روز قبل در روز 21 اردیبهشت با نتیجه یک بر صفر در تهران به پیکان باختند و پس از آن در 13 بازی به 9 تساوی و 4 برد دست پیدا کردند. باید دید پرسپولیس می تواند بعد از 6 ماه و 10 روز، اولین باخت طلایی پوشان را رقم بزند یا آن ها به سلامت از 13 به 14 می رسند و نباختن هایشان ادامه پیدا خواهد نمود.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5501

به "پرسپولیس می تواند طلسم شکست ناپذیریِ نفت را بشکند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس می تواند طلسم شکست ناپذیریِ نفت را بشکند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید