پاووفسکی: مشکل فرشاد احمدزاده فیزیکی است ، خروج بازیکن ایرانی اشلانسک در ماه ژوئن

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی تیم اشلانسک وروتسواو از عملکرد فرشاد احمدزاده، بازیکن ایرانی راضی نیست. - اخبار ورزشی -

پاووفسکی: مشکل فرشاد احمدزاده فیزیکی است ، خروج بازیکن ایرانی اشلانسک در ماه ژوئن

به گزارش خبرنگاران، روزنامه پژگلاند اسپورتووه لهستان در مطلبی با عنوان فرشاد احمدزاده انتظارهای اشلانسک وروتسواو را برآورده نمی کند نوشت: فرشاد احمدزاده قرار بود جای یاکوب، هافبک 28 ساله ای که راهی سوپر لیگ ترکیه شده بود را پر کند اما او هم اکنون حتی مبارزه برای حضور در ترکیب اصلی تیم اشلانسک وروتسواو را در نبرد با بازیکنان بی تجربه ای از دست می دهد. این بازیکن ایرانی از ماه سپتامبر (شهریور) صندلیش را در این تیم از دست داد و اکنون به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان می گردد. این یک هشدار برای فرشاد احمدزاده است. پاووفسکی (سرمربی) در بازی با گورنیک زابژه ترجیح داد دانیل 22 ساله را به عنوان هافبک تهاجمی در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد و فرشاد احمدزاده روی نیمکت نشست.

پاووفسکی درباره شرایط فرشاد احمدزاده می گوید: مهم ترین جنبه ای که نقش اصلی در شرایط کنونی فرشاد احمدزاده دارد فیزیکی است. در تیمم بازیکن باید سرعتی و قدرتمند باشد. در کار دفاعی نیز شرکت کند. ما در زمین به بازیکن یک جانبه ای که در کار دفاعی فعال نیست احتیاج نداریم.

روزنامه لهستانی در ادامه می نویسد: بازیکن ذخیره باید نشان دهد که مستحق این صندلی نیست. برای نمونه در بازی اشلانسک وروتسواو برابر پووتسک که با شکست 3 بر صفر سرانجام یافت فرشاد احمدزاده می توانست مانع به ثمر رسیدن گل سوم گردد اما بازیکن روبروی او با طی کردن مسیر 60 متری و جا گذاشتنش به دروازه اشلانسک رسید و گلزنی کرد. قرارداد بازیکن ایرانی با اشلانسک وروتسواو یک ساله است و در صورت دقایق زیاد حضور در میدان می تواند برای سال دوم نیز تمدید گردد. با این شرایط بهترین راه برای خروج او در ماه ژوئن (خرداد 1397) است. جریمه نقدی فرشاد احمدزاده و یارانش از سوی باشگاه اشلانسک

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 131

به "پاووفسکی: مشکل فرشاد احمدزاده فیزیکی است ، خروج بازیکن ایرانی اشلانسک در ماه ژوئن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاووفسکی: مشکل فرشاد احمدزاده فیزیکی است ، خروج بازیکن ایرانی اشلانسک در ماه ژوئن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید