پامپئو دخالت نظامی آمریکا در ایران را رد کرد

به گزارش سهندبلاگ، وزیر خارجه آمریکا در یک محفل خصوصی دخالت مستقیم نظامی در ایران را تکذیب نموده است.

پامپئو دخالت نظامی آمریکا در ایران را رد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وبگاه خبری اکسیوس نوشت: مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در دیدار با گروهی از رهبران جامعه آمریکایی و ایرانی گفته است که ایالات متحده به هیچ وجه به دنبال تغییر نظام سیاسی ایران به وسیله مداخله مستقیم نظامی نیست.

پامپئو دوشنبه گذشته با 15 نفر از رهبران جامعه آمریکایی و ایرانی در هتلی در دالاس دیدار و تبادل نظر نموده است. این خبر را 3 منبع مطلع حاضر در این جلسه تایید نموده اند.

در این نشست پامپئو در پاسخ به سئوالی درباره تغییر نظام سیاسی در ایران گفت: دولت آمریکا خیلی مراقب و محتاط است که از واژه و زبان تغییر نظام در ایران استفاده نکند و دولت ترامپ هیچ طرح و برنامه ای برای دخالت نظامی در ایران ندارد.

وی در ادامه اضافه نمود: بهترین منفعت ما در ایران این است که گروهی از رهبران غیرانقلابی، این کشور را اداره و مدیریت نمایند.

وزیر خارجه آمریکا ضمن دخالت آشکار در امور سیاسی جمهوری اسلامی ایران و حمایت از فتنه سبز گفت: دولت ترامپ می توانست خیلی بهتر از دولت اوباما جنبش سبز را اداره و مدیریت کند.

وی در مورد تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران نیز گفت: هیچ تضمینی وجود ندارد که تحریم های آمریکا به مردم ایران لطمه و ضرری وارد نکند.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1383

به "پامپئو دخالت نظامی آمریکا در ایران را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پامپئو دخالت نظامی آمریکا در ایران را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید