وضعیت دانشمند ایرانی در زندان امریکامناسب نیست، احتیاج شدید به دارو

به گزارش سهندبلاگ، رئیس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه وضعیت استاد زندانی این دانشگاه در امریکامناسب نیست، گفت: دانشگاه با یاری دولت در حال کوشش است که با استفاده از روابط دیپلماتیک موارد مورد اتهام دانشمند ایرانی را بر طرف کند.

وضعیت دانشمند ایرانی در زندان امریکامناسب نیست، احتیاج شدید به دارو

محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به بازداشت دانشمند ایرانی دانشگاه تربیت مدرس که 8 ماه پیش توسط پلیس FBI انجام شد، گفت: دانشگاه با یاری دولت در کوشش است تا با استفاده از روابط دیپلماتیک موارد مورد اتهام دانشمند ایرانی را بر طرف کند.

وی با اشاره به اینکه از هفته اول دستگیری مسعود سلیمانی دانشگاه تربیت مدرس به وسیله وزارت خارجه و وزارت علوم پیگیری های لازم را انجام داده است، اضافه نمود: در حال حاضر شرایط این دانشمند ایرانی مناسب نیست به طوری که وضعیت او در زندان هم قابل قبول نیست.

احمدی درباره آخرین وضعیت دانشمند ایرانی که بیش از 8 ماه از زندانی شدن او در امریکا می گذرد توضیح داد: در حال حاضر این دانشمند ایرانی احتیاج مبرم به استفاده از دارو برای حفظ شرایط فیزیکی خود دارد که در این رابطه از سوی دولت در حال رایزنی هستیم.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2005

به "وضعیت دانشمند ایرانی در زندان امریکامناسب نیست، احتیاج شدید به دارو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت دانشمند ایرانی در زندان امریکامناسب نیست، احتیاج شدید به دارو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید