هشدار دوباره ترامپ به ایران: حمله به نیرو های ما بهای سنگینی دارد

به گزارش سهندبلاگ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر تهدید کرد در صورت حمله به نظامیان این کشور در عراق، پاسخ محکمی به ایران خواهد داد.

هشدار دوباره ترامپ به ایران: حمله به نیرو های ما بهای سنگینی دارد

به گزارش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دوباره ایران را تهدید کرد.

بر این اساس، ترامپ در سخنرانی در کاخ سفید گفت: به ایران هشدار می دهیم در صورت ایجاد مزاحمت برای نیرو های آمریکایی در عراق، بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

وی اضافه نمود: ما در عراق دارای یک نیروی هوایی بزرگ هستیم. ایران پیش تر با مسائل عدیده ای روبرو است و نیازی به مشکل جدید ندارد. ما شرایط عراق را زیر نظر داریم. پاسخ به هرگونه حمله به نیروهایمان شدید خواهد بود.

ترامپ در ادامه گفت: ما به ایران اجازه نخواهیم داد که به بمب هسته ای دست پیدا کند. ایرانی ها به دنبال دست یابی به یک توافق هستند، اما نمی دانند که این موضوع را چگونه آغاز کنند. جان کری، وزیر خارجه اوباما توصیه های بدی به آن ها کرده است.

ترامپ در پاسخ به سؤالی درباره برداشتن تحریم ها علیه ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: تمام کاری که ایرانی ها باید انجام دهند این است که با ما تماس بگیرند و درخواست کمک کنند.

رئیس جمهور آمریکا درباره شیوع ویروس کرونا در این کشور هم گفت: ما در حال مبارزه با ویروس کرونا در تمامی جبهه ها هستیم. خطر تهدید کرونا حتی از تهدید تروریستی هم بیشتر است.

وی خاطر نشان کرد: برخی تروریست ها می خواهند از ویروس کرونا سواستفاده کنند که ما هرگز اجازه آن را نخواهیم داد.

بر اساس آمار دانشگاه هاپکینز در رابطه با شیوع ویروس کرونا در جهان و آمار جان باختگان و مبتلایان به این ویروس در کشورهای مختلف، در حالی که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از 900 هزار نفر گذشته، شمار مبتلایان به این بیماری در آمریکا مرز 200 هزار نفر را رد کرد.

بر اساس آمار دانشگاه هاپکینز، 205438 نفر تا به امروز در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. همچنین در پی شیوع این ویروس، 4528 نفر در این کشور جان خود را از دست داده اند. در این بین 8762 مبتلا به ویروس کرونا نیز توانسته اند مجددا سلامتی خود را بدست آورند.

بر اساس آخرین آمار بیش از 45 هزار مبتلا به ویروس کرونا در جهان جان خود را از دست داده اند.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7817

به "هشدار دوباره ترامپ به ایران: حمله به نیرو های ما بهای سنگینی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار دوباره ترامپ به ایران: حمله به نیرو های ما بهای سنگینی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید