نهمین جشنواره فیلم فجراصفهان برگزار می گردد، برگزاری جلسات نقد فیلم

به گزارش سهندبلاگ، محمدعلی جعفری در گفت وگو با خبرنگاران گفت: هر ساله تعدادی فیلم برای اکران در سینماهای استانهای کشور انتخاب می گردد که مقداری از بودجه اکران این فیلم ها توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلام و مقداری دیگر از بودجه اداره ارشاد آن استان تامین می گردد.

نهمین جشنواره فیلم فجراصفهان برگزار می گردد، برگزاری جلسات نقد فیلم

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، از یک ماه گذشته تاکنون برای پیگیری برپایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، جلساتی را در تهران و اصفهان برگزار نموده است، تعداد کلی فیلمهای کاندید برای اکران در اصفهان تعیین نشده است اما تاکنون با توجه به پرداخت حق تهیه کنندگی فیلم ها از سوی وزارت ارشاد، اکران 14 فیلم قطعی شه است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با بیان اینکه اگر بودجه و شرایط اکران فیلم ها مناسب باشد اکران فیلم در شهرستانها را نیز شاهد خواهیم بود، گفت: امید است بتوانیم با همکاری تمام نهادهای فرهنگی نهمین جشنواره فیلم فجر استان را به شایستگی برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: با آنالیز های صورت گرفته در نظر داریم بهترین و مجهزترین سینماهای استان را برای اکران فیلم ها انتخاب کنیم که پس از معرفی فیلم های کاندید برای بخش اکران در استانها، زمان اکران فیلم در سینماها را نیز رسانه ای خواهیم کرد.

جعفری گفت: درصورتی که همکاری نهادهای فرهنگی مناسب باشد برنامه های جنبی از جمله نقد فیلم را در سینما های استان اصفهان خواهیم داشت.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 332

به "نهمین جشنواره فیلم فجراصفهان برگزار می گردد، برگزاری جلسات نقد فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین جشنواره فیلم فجراصفهان برگزار می گردد، برگزاری جلسات نقد فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید