مصلح: 3 امتیاز این بازی در آینده یاری مان خواهد نمود

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/اصفهان مدافع تیم سپاهان گفت: کسب این 3 امتیاز قطعا در ادامه کار به درد ما می خورد و اگر می خواهیم که قهرمان شویم باید کوشش کنیم تا تمام امتیازات لازم را کسب کنیم.

مصلح: 3 امتیاز این بازی در آینده یاری مان خواهد نمود

شایان مصلح شامگاه امشب (جمعه-یازدهم بهمن) پس از پیروزی تیمش برابر فولاد اظهار کرد: بازی پرفشاری بود؛ اما خدا را شکر توانستیم در این ملاقات پیروز شویم. کسب این 3 امتیاز قطعا در ادامه کار به درد ما می خورد. اگر می خواهیم که قهرمان شویم باید کوشش کنیم تا تمام امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی در مورد مصدومیت اش در این بازی، گفت: با فرشاد احمدزاده بر روی هوا پریدیم تا سر بزنیم که با یکدیگر برخورد کردیم و بر روی زمین افتادیم و فکر می کنم با لگن در رفته به بازی ادامه دادم. فرشاد رفیقم است و شیطنتی نکرد. دکتر معاینه نموده و با اسپری به کار ادامه دادم. امیدوارم چیز خاصی نباشد و برای بازی بتوانم یاری کنم.

به گزارش خبرنگاران، مدافع تیم فوتبال سپاهان در مورد نیم فصل دوم تیم سپاهان توضیح داد: 5 تیم در بالای جدول بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و همه منتظر این هستند تا تیم دیگر امتیاز از دست بدهد تا صندلی خودشان را بهبود ببخشند. امیدوارم که ما امتیازات لازم را به دست آوریم. همه ما برای قهرمانی آماده ایم و با حضور طرفداران برای قهرمانی گام برداریم.

وی درباره آمادگی سپاهان برای بازی های آسیا نیز اظهار کرد: بعضی از بازیکنان تجربه بازی های آسیایی را دارند و سپاهان هم تیمی است که سال ها در آسیا نتایج خوبی همچون نایب قهرمانی آسیا و حضور در جام باشگاه های دنیا را کسب نموده است. امیدوارم فرایند موفقیت تیم به گونه ای باشد تا در آسیا نیز ادامه دار باشد. کار ما سخت است و در گروه مرگ قرار داریم. 4 بازی خارج خانه داریم و تنها در 2 بازی می توانیم از حضور طرفداران استفاده کنیم.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6619

به "مصلح: 3 امتیاز این بازی در آینده یاری مان خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصلح: 3 امتیاز این بازی در آینده یاری مان خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید