فتحی: فرایند کسب مجوز بازی پاتوسی در حال اجرا است، سرلیست های شفر را جذب کردیم

به گزارش سهندبلاگ، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شد تمامی نفراتی که مورد نظر وینفرد شفر بوده اند، به عضویت آبی پوشان درآمده اند.

فتحی: فرایند کسب مجوز بازی پاتوسی در حال اجرا است، سرلیست های شفر را جذب کردیم

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین فتحی در تشریح وضعیت تیم فوتبال استقلال به سایت این باشگاه گفت: یک نیم فصل پر فرازونشیب را سپری کردم. من چهار پنج روز قبل از شروع فصل به تیم اضافه شدم و بازیکنان جدید به ما دیر اضافه شدند و هر چه از شروع فصل گذشت، نمایش ما بهتر شد. طرفداران و کارشناسان دیدند که ما روز به روز بهتر شدیم و فاصله ما حالا با صدر بسیار کم است.

وی ادامه داد: یک نیم فصل خوب را سپری کردیم و از تعطیلات با یک اردوی خوب استفاده کردیم. به نظر من با کوشش بازیکنان و کادرفنی که باید از آنها تشکر کنم، می توانیم یک نیم فصل خوب را شروع کنیم تا استارتی برای قهرمانی در لیگ و صعود از گروه در آسیا باشد.

مدیرعامل استقلال درباره تغییرات در استقلال و جذب چند بازیکن جدید، اعلام کرد: ضمن احترام به تمام بازیکنان استقلال که از نظر اخلاقی و فنی در سطح بسیار خوبی هستند و همه تیم های لیگ فزونی آرزوی داشتن این بازیکنان را دارند، باید بگویم که برای تقویت تیم و کادرفنی بنا به نظر سرمربی و با هماهنگی کامل او اقدام کردیم.

وی اضافه نمود: این کار با دقت و وسواس بسیار زیادی جلو رفت و اگر تأخیری بود و دوستان دیر اضافه شدند، طرفداران بدانند به دلیل این بود که اکنون در نیم فصل هستیم و در نیم فصل خرید کردن بسیار سخت است. همچنین با هماهنگی با شفر و استعدادیاب های خوبی که در کنار ما بودند این اقدام انجام شد و بی اغراق صدها ساعت وقت گذاشتند تا یک لیست 50 نفره را به چند بازیکن برسانند، نکته مهم برای ما این بود که بازیکنان بازی نموده باشند و نمی خواستیم ریسک کنیم.

بازیکنانی را آوردیم که تاکنون بازی نموده باشند.، فتحی با بیان این جمله اضافه نمود: ایسما چند هفته قبل در لیگ ازبکستان بازی نموده بود و پاتوسی نیز هفته گذشته در کیپ تاون سیتی گلزنی نموده و پاس گل داده بود. منشا نیز در نیم فصل قبل بازی نموده بود. نورافکن هم در تیم امید حضور داشت. ما سرلیست های آقای شفر را جذب کردیم. این بازیکنان پیشنهاد آقای شفر بودند و ما کار بسیار بسیار مسئله ای داشتیم. آوردن بازیکن خارجی از دو باشگاه ثروتمند خارجی، کار سختی است. ایسما تا 2020 با پاختاکور قرارداد داشت، اما ما با باشگاهش به توافق رسیدیم و قرارداد او فسخ شد و سپس با ایسما توافق کردیم.

وی اضافه نمود: مذاکره با کیپ تاون سیتی نیز سه هفته زمان برد و سپس مذاکره با بازیکن شروع شد. شروع مذاکره با بازیکن قبل از مقررات، خلاف قانون است و ما کار با ظرافتی انجام دادیم. امیدوارم نظر طرفداران جلب شده باشد و به جایگاهی برسیم که در شأن استقلال است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه صحبت های خود درباره مجوز بازی پاتوسی گفت: فرآیند کسب مجوز بازی پاتوسی در حال اجرا است. باید از کوشش فدراسیون، دبیرکل محترم فدراسیون، سازمان لیگ و دیگران تشکر کنم. فرآیند جذب این بازیکن به این شکل بود که از باشگاه و فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی استعلام گرفته شده است و ما منتظر هستیم تا نظر آنها اعلام گردد.

فتحی درباره تغییرات در کادرفنی و اضافه شدن دو دستیار، اعلام کرد: از ابتدای فصل به طرفداران قول دادم و گفتم یک مربی جوان اروپایی به کادر ما اضافه می گردد و نظر شفر نیز همین بود. ما به تیم های پایه اهمیت خواهیم داد و امیدوارم از سرمایه های خود باشگاه استفاده کنیم. فورکل در رده های پایه کار نموده و رزومه بسیار مثبتی دارد و لایسنس های معتبر اروپایی دارد. او برای نظارت بر رده پایه و ارتباط میان دو تیم اینجا حضور دارد.

فتحی افزود: مجیدی از اسطوره های استقلال است و بالاترین سطح فوتبال را تجربه نموده است. او مدارک معتبر را کسب نموده و سرمایه باشگاه محسوب می گردد. قبلاً نیز عرض کردم که ایشان در کنار شفر می تواند تجربه های زیادی کسب کند که در هیچ آموزشگاه نمی گردد آن را تحصیل کرد. حضور مجیدی یک سرمایه گذاری برای آینده استقلال است. حضور مجیدی را تبریک می گویم. ایشان زمان بازیگری منشاء خیر و برکت بود و امیدوارم روی نیمکت نیز منشاء خیر و خوبی برای استقلال باشند.

مدیرعامل استقلال همچنین درباره وضعیت آموزشگاه این باشگاه گفت: طرفداران عزیز شروع جدید آموزشگاه را خواهند دید. با همکاری و هماهنگی دکتر مومنی به زودی رده های پایه با هماهنگی شفر سرمربیان خود را خواهند شناخت. به امید روزی هستیم که وقتی بازی استقلال را تماشا می کنیم، بیشتر بازیکنان از خودِ استقلال باشند. امیدوارم با توانمندی شفر و کادرفنی ایشان بتوانیم نسل جدید بازیکن توانمند را تحویل جامعه فوتبال و طرفداران بدهیم که منشاء خیر برای جامعه فوتبال ایران خواهد بود.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 532

به "فتحی: فرایند کسب مجوز بازی پاتوسی در حال اجرا است، سرلیست های شفر را جذب کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: فرایند کسب مجوز بازی پاتوسی در حال اجرا است، سرلیست های شفر را جذب کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید