عناوین برتر مرحله دوم به نمایندگان ایران رسید

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران: مرحله دوم تور سینگ کاراک اندونزی با صدر نشینی حسین علیزاده و درخشش نمایندگان ایران و ثبت رکوردی بی سابقه به خاتمه رسید.

عناوین برتر مرحله دوم به نمایندگان ایران رسید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مرحله دوم تور دوچرخه سواری سینگ کاراک اندونزی در راستا 5، 123 کیلومتری ایالت پاسانگ شروع و در سیمپانگ آمبات سیتی همان ایالت با درخشش رکابزنان ایران و کسب 9 مقام از 10 مقام اول این مرحله به سرانجام رسید و تمامی افتخارات نصیب نمایندگان کشور ایران شد.

نتایج این مرحله به توضیح زیر است:

در سرانجام حسین علیزاده از تیم شهرداری تبریز در رقابتی تنگاتنگ با آروین معظمی گودرزی از تیم پیشگامان کویر یزد با ثبت زمان 3:6:31 عنوان قهرمانی مرحله دوم را به دست آورد، آروین معظمی گودرزی، امیر زرگری و رحیم امامی از پیشگامان کویر یزد، سجاد صبوری از تیم پتروشیمی تبریز در مقام های دوم تا پنجم جای دریافتد و سعید صفرزاده با زمان مشابه نسبت به نفرات اول تا پنجم در رتبه ششم نهاده شد، رامین ملکی از تیم پترو شیمی تبریز و رامین مهربانی ار پیشگامان کویر یزد هفتم و هشتم شدند و علیرضا اصغرزاده در رده دهم نهاده شد.

در مجموع رده بندی زمانی انفرادی، آروین معظمی گودرزی با 5 ثانیه اختلاف نسبت به حسین علیزاده از تیم شهرداری تبریز در رده اول نهاده شد و امیر زرگری دیگر رکابزن تیم پیشگامان در رده سوم این رده بندی جای گرفت.

در رده بندی تیمی نیز تیم های پیشگامان کویر یزد، شهرداری تبریز و پتروشیمی تبریز به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در رده بندی خط امتیازی و کوهستان نیز آروین معظمی گودرزی با پیشی دریافت از دیگر رقبای خود پیروز شد تا در صدر این دو رده بندی قرار گیرد.

تور بین المللی سینگ کاراک اندونزی در حالی دومین مرحله از ششمین دوره خود را پشت سر می گذارد که از 127 ورزشکار شرکت کننده در این مرحله 108 رکابزن پیروز به اتمام این مرحله شدند.

این مسابقات امروز (دوشنبه) در راستای به طول یک صد کیلو متر برگزار خواهد شد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3625

به "عناوین برتر مرحله دوم به نمایندگان ایران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عناوین برتر مرحله دوم به نمایندگان ایران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید