شیائومی هدفون ردمی AirDots 3 پرو را امروز معرفی می نماید

به گزارش سهندبلاگ، این طور که به نظر می رسد، شیائومی میخواهد امروز از هدفون بی سیم جدید خود تحت عنوان ردمی AirDots 3 پرو با قابلیت حذف نویز اکتیو رونمایی کند.

شیائومی هدفون ردمی AirDots 3 پرو را امروز معرفی می نماید

ردمی تا به این لحظه در زمینه ساخت هدفون های بی سیم فعالیت گسترده ای نداشته اما محصولات متعددی با این برند راهی بازار شده اند. هدفون های بی سیم این شرکت را نمی توان با بهترین های بازار نظیر گلکسی بادز پرو یا ایرپادزهای اپل مقایسه کرد اما با در نظر دریافت قیمت بسیار مناسبی که دارند، توانستند نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب نمایند.

دلیل اصلی محبوبیت بالای یک هدفون در کنار قیمت مناسب، بهره مندی از قابلیت های خوب است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به حذف نویز اکتیو اشاره نمود. قابلیتی که باعث می گردد حین برقراری تماس های صوتی، صداهای پس زمینه فیلتر شده تا دو طرف تنها صدای خود را دریافت نمایند و نه آنچه که در محیط می گذرد.

ردمی تا به امروز هدفون بی سیم با قابلیت حذف نویز اکتیو فراوری نکرده بود اما این رخ داده و از اولین هدفون این شرکت تحت عنوان ردمی AirDots 3 پرو با این قابلیت امروز رونمایی می گردد. همچنین امروز ردمی میخواهد از ردمی نوت 10 اولترا هم به عنوان بهترین گوشی از سری ردمی نوت 10 با قابلیت های جذاب رونمایی کند. بنابراین در همین رویداد است که باید انتظار رونمایی از بهترین هدفون بی سیم شرکت را داشته باشیم.

ردمی در تیزرهای مختلفی که منتشر کرد، نشان داد ردمی AirDots 3 پرو قرار است از لحاظ ظاهری و یک سری قابلیت های خاص چگونه باشد. با توجه به گفته های این شرکت چینی، هدفون جدید در بین تمام هدفون هایی که اکنون در بازار وجود دارند، کمترین میزان تأخیر را داراست. ادعای بسیار عجیبی که باید دید آیا واقعا به حقیقت می پیوندد یا خیر. همچنین در یکی از همین تیزرها هم به یک موضوع اشاره شد مبنی بر اینکه این هدفون بیشترین میزان ارزش خرید در مقایسه با امکانات را خواهد داشت. موضوعی که غالبا در محصولات این شرکت شاهد هستیم.

قابلیت جذاب این محصول حذف نویز اکتیو است که می تواند صداهای پس زمینه را به میزان 35 دسی بل کاهش دهد. نمی توان عملکرد آن را بهترین دانست اما تا حدی خوب هست که بالاخره هدفونی از ردمی را در میان بهترین ها ببینیم. ردمی AirDots 3 پرو از فناوری شارژ بی سیم Qi بهره می برد اما یک پورت USB-C هم در بخش زیرین کیس آن تعبیه شده تا کاربران بتوانند با سرعت بیشتری به شارژ این محصول بپردازند.

رویداد رونمایی از این هدفون امروز برگزار خواهد شد و طبق دانسته های کنونی، دو محصول شامل گوشی و هدفون بی سیم قرار است معرفی شوند. حال اینکه شیائومی برنامه دیگری هم در سر داشته باشد موضوعی است که باید منتظر بمانیم تا معین گردد.

منبع: GSMArena

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14055

به "شیائومی هدفون ردمی AirDots 3 پرو را امروز معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی هدفون ردمی AirDots 3 پرو را امروز معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید