سیمئونه: از مسی نمی ترسیم، رقیب اصلی بارسا در سال های اخیر بوده ایم

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی اتلتیکو می گوید او و تیمش از مسی ترسی ندارند اما به او احترام می گذارند.

سیمئونه: از مسی نمی ترسیم، رقیب اصلی بارسا در سال های اخیر بوده ایم

سیمئونه: از مسی نمی ترسیم، رقیب اصلی بارسا در سال های اخیر بوده ایم

اتلتیکو مادرید فردا در نیوکمپ به مصاف بارسا می رود و برای امیدوار ماندن به قهرمانی در لالیگا و کم کردن فاصله با حریف صدرنشین، به سه امتیاز این دیدار احتیاج مبرم دارد.

دیه گو سیمئونه، سرمربی روخی بلانکو در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: اگر ما در بازی فردا پیروز به کسب پیروزی در مقابل بارسلونا شویم، اما در بازی بعدی نتوانیم به سه امتیاز دست یابیم انگار پیروزی اهمیتی نداشته است. از دیدار مقابل آلاوس، شرایط اتلتیکومادرید رو به پیشرفت بوده است، ما در مقابل خیرونا عملکرد خوبی ارائه دادیم و باید در دیدار این هفته نیز با حفظ تعادل خود، به همین راستا ادامه دهیم. احساس خوبی دارم زیرا بارسلونا حس می نماید ما در سال های اخیر نزدیک ترین رقیب این تیم هستیم و این بدان معنی است که بازیکنان اتلتیکومادرید عملکرد خوبی از خود ارائه داده اند.

او با اشاره به درخشش اخیر یان اوبلاک درون دروازه تیمش اضافه نمود: او نیز مثل همه دروازه بانان های تیم های بزرگ است و من تا به حال تیم پیروزی را بدون داشتن یک سنگربان باکیفیت ندیده ام و ما نیز تیم مهمی هستیم. نه تنها در این فصل، بلکه اوبلاک برای سال های متمادی نشان داده که دروازه بان بزرگی است.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو در پاسخ به این سوال که آیا از مسی نمی ترسید، گفت: هراس نه، احترام، زیرا بارسلونا در همه رقابت ها عملکرد فوق العاده ای داشته است. آنچه برای اتلتیکومادرید چند هفته قبل در تورین رخ داد، همانند اتفاقات مربوط به بازی بارسلونا مقابل رم در فصل قبل بود. لیونل مسی کیفیت فوق العاده ای دارد و ارنستو والورده نیز مربی بزرگی ست که بازیکنانی در اختیار دارد که قادر به انجام هر کاری هستند.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1185

به "سیمئونه: از مسی نمی ترسیم، رقیب اصلی بارسا در سال های اخیر بوده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: از مسی نمی ترسیم، رقیب اصلی بارسا در سال های اخیر بوده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید