سقوط کارگر ساختمانی در کرمان

به گزارش سهندبلاگ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از سقوط یک نفر کارگر ساختمانی از ساختمان در حال ساخت اطلاع داد.

سقوط کارگر ساختمانی در کرمان

علی عسکری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: طی تماس تلفنی با سامانه 125 در ساعت 11و 9 دقیقه امروز 17 تیرماه از این حادثه مطلع شدیم.

وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان هوشنگ مرادی کرمانی روی داد، اظهار کرد: پس از اعلام وقوع حادثه بلافاصله یک تیم تخصصی نجات این سازمان از ایستگاه شماره 2 در محل حادثه حضور یافته و امداد رسانی به مصدوم را شروع کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: مصدوم که به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی دچار حادثه شده بود ازطبقات ساختمان در حال ساخت به طبقات پایین تر ساختمان سقوط نموده بود در کمترین زمان ممکن توسط نجاتگران سازمان آتش نشانی پایین منتقل و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی به کارفرمایان پروژه ها و کارگاه های ساختمانی توصیه کرد: با رعایت کردن اصول ایمنی و حفاظتی از حوادث جلوگیری کنید و مجریان و پیمانکاران ساختمانی نیز اصول ایمنی مربوط به محیط کارگاهی و حفاظت فردی را جهت جلوگیری از حوادث رعایت کنند.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2321

به "سقوط کارگر ساختمانی در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط کارگر ساختمانی در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید