سرنوشت منشا در انتظار مهاجم خارجی بعدی پرسپولیس؟

به گزارش سهندبلاگ، اکبر منتشلو ، تفاوت فاحشی بین بازی کردن در سایر تیم های لیگ برتری و حضور در تیم های پرسپولیس و استقلال است. بارها و بارها شاهد بودیم که بازیکنان موفق در تیم های دیگر، با حضور در این دو تیم پایتخت نشین نتوانستند به موفقیتی دست پیدا نمایند و با ناکامی مطلق این تیم ها را ترک کردند. این مسئله خارجی و داخلی هم ندارد. مخصوصاً اینکه بازیکن جدید نتواند ارتباط خوبی با بازیکنان سابق این تیم ها برقرار کند، به طور حتم موفقیتی در این تیم ها کسب نخواهد کرد. گادوین منشا، بازیکن موفق پیکان و با عملکرد عالی در این تیم، نه تنها نتوانست موفقیتی در پرسپولیس کسب کند، بلکه در کمال ناباوری در نیم فصل رقابت ها از این تیم کنار گذاشته شد.

سرنوشت منشا در انتظار مهاجم خارجی بعدی پرسپولیس؟

گادوین منشا مهاجم خارجی که کارش را با پیکان در لیگ برتر فوتبال کشورمان آغاز کرد، بعداز یک موفقیت فوق العاده در این تیم، راهی پرسپولیس شد تا شانس اش را در این تیم نیز امتحان کند. منشا در ترکیب پیکان 28 بار به میدان رفت و در حالی که پیکان اوضاع و احوال خوبی نداشت، توانست 15 گل برای این تیم به ثمر برساند. حضور این بازیکن در پرسپولیس با اتفاقات عجیبی عجین شد. پرسپولیس در روزهایی که انتظار می رفت به خاطر محرومیت از نقل و انتقالات نتواند عملکرد خوبش در لیگ شانزدهم را تکرار کند، این تیم با حمایت طرفداران، مدیریت، کادرفنی و همچینین کوشش بازیکنان، به موفقیت های بهتر و بالاتری دست یافت. دقیقاً برعکس آنچه برای گادوین منشا رخ داد. مهاجم خارجی که توانسته بود با اولین فصل حضور در فوتبال کشورمان به پرسپولیس راه پیدا کند، نه تنها نتوانست عملکرداش در پیکان را در پرسپولیس تکرار کند، بلکه حتی به عنوان یک مهاجم معمولی هم نتوانست از خود نمایش خوبی به جا بگذارد. در هفته های نخست لیگ هفدهم منشا مورد انتقاد بسیاری نهاده شد و عملکرد او را به چالش کشیدند، اما ادامه موفقیت های پرسپولیس باعث شد توجه بیشتری به عملکرد این مهاجم خارجی نگردد و از طرف دیگر محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات نیز از جدایی زودهنگام منشا از جمع سرخ پوشان جلوگیری کرد. انتقادها به منشا به همین دلایل خیلی اوج نگرفت، اما در جواب چند انتقاد انجام شده، اینطور بیان می شد که بازیکنان پرسپولیس به منشا پاس نمی دهند و به همین خاطر او نتوانسته مثل پیکان برای پرسپولیس گلزنی کند.

در هفته سوم لیگ هفدهم دیدار پرسپولیس با نفت تهران برگزار گردید و سرخ پوشان توانستند این تیم را با نتیجه سه بر صفر مغلوب نمایند و به شادی با طرفدارانشان بپردازند.اما در همین حین اتفاق عجیبی رخ داد، ایگور پانادیچ از گادوین منشا درخواست کرد که او هم به همراه سایر بازیکنان به سمت طرفداران برود، اما منشا با عصبانیت سر مربی دروازه بانان تیمش فریاد زد که بازیکنان به من پاس نمی دهند. منشا در ادامه به رختکن رفت و در شادی بازیکنان شرکت نکرد و حتی اصرار دیگران هم فایده ای نداشت.

در هر صورت منشا در پرسپولیس ماند، اما بلافاصله بعد از برطرف محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، این بازیکن در لیست خروجی سرخ پوشان نهاده شد. این کار باعث شد تا زخم کهنه پرسپولیس دوباره سرباز کند و منشا در اولین مصاحبه اش باز هم از پاس ندادن بازیکنان حرف بزند. به هر حال مهاجم موفق پیکان، با ناکامی مطلق از پرسپولیس رفت، اما این سوال پیش می آید که آیا این سرنوشت مهاجمان بعدی پرسپولیس نیز خواهد بود؟ طی روزهای گذشته بارها و بارها به طور جدی در باره حضور یک مهاجم خارجی دیگر در این تیم سخن گفته شده است و به نظر می رسد که برانکو به دنبال یک مهاجم خارجی است و البته بازیکنان تمایل دارند، یک مهاجم دیگر در پرسپولیس حضور داشته باشد. با این اوصاف باید منتظر تکرار سرنوشت منشا، برای مهاجم خارجی بعدی پرسپولیس باشیم و یا برانکو این بار این موضوع را بهتر مدیریت خواهد نمود.

آمار وحشتناک برای منشا: چهل و سه بازی، 5 گل ، 15 بازی یک گل

گادوین منشا مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال پرسپولیس که با قراردادی دو ساله به این تیم پیوسته بود در لیست مازاد برانکو نهاده شده و در نیم فصل دوم جایی در این تیم نخواهد داشت. گادوین منشا در 43 بازی برای سرخپوشان به میدان رفته است که حاصل آن تنها 5 گل بوده. این مهاجم خارجی در نیم فصل اول هجدهمین دوره لیگ برتر در 15 بازی تنها یک گل به ثمر رساند و این آمار ناامید نماینده باعث شد تا برانکو مصمم به کنار گذاشتن او از لیست تیمش گردد. همانطور که گفته شد منشا قبل از تیم پرسپولیس در تیم فوتبال پیکان عضویت داشت و بعد از مهدی طارمی که با 16 گل آقای گل لیگ برتر شده بود توانست با 15 گل در رده دوم گلزنان لیگ قرار بگیرد اما در پرسپولیس آمار وحشتناکی را به جا گذاشت که در نهایت منجر به جدایی از جمع سرخپوشان شد.

11

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 311

به "سرنوشت منشا در انتظار مهاجم خارجی بعدی پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت منشا در انتظار مهاجم خارجی بعدی پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید