سرمربی آذرخش بندرعباس: اگر صحبت کنم آبرویی برای مالک باشگاه و مسوولان هرمزگان نمی ماند

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: مسوولان در استان هرمزگان در خواب عمیق بی تدبیری و شعارزدگی به سر می برند. تیم آذرخش را به امان خدا سپرده اند و هر روز وعده صد من یک غاز می دهند و ما را رو در روی تماشاگر قرار می دهند.

سرمربی آذرخش بندرعباس: اگر صحبت کنم آبرویی برای مالک باشگاه و مسوولان هرمزگان نمی ماند

به گزارش خبرنگاران، عباس روزپیکر پس از دیدار تیمش با اهورا بهبهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور، گفت: اگر لب به سخن بگشایم آبرویی برای مالک باشگاه و مسوولان استان نمی ماند از آقای احمدی مالک باشگاه می خواهم حقایق سه روز قبل را برای مردم فهیم و طرفداران پرشور آذرخش روشن نمایند که چگونه و با چه خفت و خواری راهی این سفر شدیم، مرد باشید و به مردم صریح و روشن بیان کنید و کادرفنی را رو درروی مردم قرار ندهید.

او درباره عملکرد تیم داوری اضافه نمود: گلایه ای از تیم داوری این دیدار دارم چون با وجود این که 4:30 دقیقه از بازی مانده بود ولی به 3:40 تقلیل پیدا کرد و یک دقیقه از وقت بازی گرفته نشد. در یک دقیقه نتایج در فوتسال تغییر پیدا می نماید. شبانه روز کوشش می کنیم و با یک تصمیم نادرست نتیجه بازی جور دیگری رقم می خورد جای تأسف دارد.

روزپیکر ادامه داد: از طرفداران پرشور آذرخش بندرعباس بابت این باخت عذرخواهی می کنم، در استان هرمزگان فقط کسی که دلش به حال تیم آذرخش می سوزد فقط طرفداران هستند و بس، مسوولان در استان هرمزگان در خواب عمیق بی تدبیری و شعارزدگی به سر می برند. تیم آذرخش را به امان خدا سپرده اند هرروز وعده صد من یک غاز می دهند و ما را رو درروی تماشاگر قرار می دهند، مالک باشگاه آقای احمدی جواب تلفن ما را هم نمی دهد و در قبال این تیم پاسخگو نیست چه رسد به مسوولان دیگر، این باخت تقدیم به آقای احمدی و مسوولان استان هرمزگان!

وی توضیح داد: دو بازیکن اصلی و کلیدی مان، مصطفی طیبی و بهروز جعفری را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و با جوانان خود در این دیدار حضور یافتیم و تاکتیک ها و برنامه های مدنظر ما در مقابل اهورا به اجرا نرسید و نتیجه در خور شأن نام آذرخش کسب نکردیم.

روزپیکر در سرانجام از طرفداران پرشور اهورا بهبهان که فقط تیم خود را تشویق کردند و جو خاصی در این دیدار خلق نموده بودند تشکر کرد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 98

به "سرمربی آذرخش بندرعباس: اگر صحبت کنم آبرویی برای مالک باشگاه و مسوولان هرمزگان نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی آذرخش بندرعباس: اگر صحبت کنم آبرویی برای مالک باشگاه و مسوولان هرمزگان نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید