رتبه نخست فدراسیون همگانی در آموزش و جلب مشارکت بانوان

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی مجدآرا بعدازظهر دوشنبه در مجمع سالانه هیئت ورزش همگانی خراسان شمالی، اظهار کرد: سال جاری یک میلیارد ریال اعتبار به هیئت های ورزش همگانی استان ها اختصاص یافته که اختصاص این رقم بیشتر از اعتبار سایر فدارسیون های ورزشی است.

رتبه نخست فدراسیون همگانی در آموزش و جلب مشارکت بانوان

مجدآرا با اشاره به اینکه اعتبار اختصاص یافته به هیئت استان ها به نسبت سایر فدارسیون ها مبلغ قابل توجهی بوده خواهان حمایت ادارات و سایر ارگان ها از این ورزش شد.

وی در ادامه به عدم اختصاص سالن ورزشی به هیئت ورزش های همگانی خراسان شمالی اشاره و توضیح داد: نامه ای از وزارت ورزش به استان ها ارسال شده که اولویت اختصاص این سالن ها با ورزش همگانی است.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی قرار بود 14 طرح این سند سال جاری در استان ها اجرایی گردد اما خراسان شمالی با اجرای 16 طرح در این زمینه پیشرو است.

مجد آرا از این سند به عنوان قانون اساسی فدراسیون ورزش های همگانی کشور یاد کرد و گفت: این سند شامل برنامه های کف خیابانی است که با دستورالعمل های خاص تهیه و باید انجام گردد.

وی با تاکید بر هم پوشانی میدانی و همکاری تمام دستگاه ها در اجرای این سند، اضافه کرد: باید در این رابطه مدیریت درستی در شهرستان ها انجام گردد و تمامی افکار را به سمت سند تحول متمرکز کنیم.

وی بیشترین اهداف در این سند را متوجه شهرستان ها دانست و گفت: هم اکنون اعتبارات 27 صدم مالیات بر ارزش اضافه کرده به استان ها داده شده تا بین هیئت ها تقسیم و یاری های فدراسیون نیز به صورت امکانات و اعتبار به هیئت ها اختصاص می یابد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 468

به "رتبه نخست فدراسیون همگانی در آموزش و جلب مشارکت بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه نخست فدراسیون همگانی در آموزش و جلب مشارکت بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید