دنیزلی: طرفداران بدانند، فوتبال بازی صبر است

به گزارش سهندبلاگ، مصطفی دنیزلی در باره اهدافش در تراکتورسازی می گوید: همیشه در تمامی تیم ها برای قهرمانی کوشش کردم. بعضی اوقات پیروز شدم و گاه شکست خورده ام، اما به این نتیجه رسیدم که فوتبال بازی صبر است. طرفداران باید در روز خوب و بد پشت تیم باشند و بدانند که هیچ گاه از هدف مان کوتاه نمی آییم. امکان دارد بازیکنی در یک بازی اشتباه کند، اما طرفداران و کادر فنی باید از او حمایت نموده و رفتار خوبی داشته باشند. بازی کردن مقابل طرفداران لذت بزرگی دارد و من هم از تماشای فوتبال تیمم باید لذت ببرم. فلسفه فوتبال من معین است. من تیمی تهاجمی می سازم که از دریافت گل نترسد. معتقدم به جای رجحان یک بر صفر، بهتر است پیروزی 3 بر 2 یا 4 بر 2 داشته باشیم تا طرفداران از بازی تیم لذت ببرند. هیچ کس علاقه ای به تماشای بازی تیم تدافعی ندارد و هدف طرفداران از حضور در استادیوم ها تماشای فوتبال خوب و تهاجمی است.

دنیزلی: طرفداران بدانند، فوتبال بازی صبر است

سرمربی تراکتورسازی حرفهای با طرفداران دارد: فوتبال یک بازی صبر است که بیش از 90 دقیقه ادامه دارد. نحوه به سرانجام رساندن یک فصل مهم تر از نوع شروع آن است. تمامی تیم های جهان در جهت رسیدن به هدف شان بارها ضربه می خورند. امکان دارد ما هم در طول فصل بارها ضربه بخوریم. مسئله ای نیست، خودمان را برای این شرایط آماده نموده ایم. مهم این است که در سرانجام فصل، قهرمانی را برای طرفداران به ارمغان بیاوریم و با این هدف برنامه ها رو جلو می بریم.

دنیزلی درباره حمایت های مدیریت باشگاه و امکانات تیم معتقد است: زنوزی، صادقیان و سایر مدیران تیم از همان روز اول ما را حمایت نموده و نهایت همکاری را دارند. امکانات باشگاه نیز از قبیل زمین چمن و رستوران بسیار خوب بوده و ساختمان هتل تیم تا یک و نیم ماه آینده آماده می گردد که بخشی از مسائل از این طریق برطرف خواهد شد.

1

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2309

به "دنیزلی: طرفداران بدانند، فوتبال بازی صبر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیزلی: طرفداران بدانند، فوتبال بازی صبر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید