خبرنگاران کارگاه های تولید مواد ضدعفونی و ماسک در بوشهر فعال شد

به گزارش سهندبلاگ، بوشهر-خبرنگاران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: کارگاه های تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک با طرفیت تولید روزانه 10 هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بوشهر راه اندازی شد.

خبرنگاران کارگاه های تولید مواد ضدعفونی و ماسک در بوشهر فعال شد

سعید زرین فر روز پنج شنبه در بازدید از کارگاه های تولیدی بوشهر افزود: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران و تاکید استاندار بوشهر در بازدید از برخی از واحدهای تولیدی استان بوشهر بر استفاده از همه ظرفیت ها برای تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک تاکید شد.

وی با اشاره به بازدید از یک شرکت دانش بنیان دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: این شرکت توانایی تولید مواد ضدعفونی کننده، ژل و ماسک دارد که زمینه فعال شدن این شرکت فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به بازدید از 2 کارگاه تولید ماسک در بوشهر گفت: قرار است با همکاری دستگاه های ذیربط با مدیریت آموزش فنی و حرفه ای ماسک بر اساس نیاز مردم تولید شود.

زرین فر در خصوص فعالیت یک کارخانه تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده گفت: این کارخانه توانایی تولید روزانه هزار و 400 تا هزار و 500 لیتر الکل مورد نیاز تولید مواد ضدعفونی کننده دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: با تمهیدات پیش بینی شده با همکاری و کمک بخش خصوصی، اتاق بازرگانی، اصناف، تعاون و سایر بخش ها امید می رود به زودی ماسک و مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم در بوشهر تولید شود.

زرین فر گفت: از فردا به تدریج بیشترین ظرفیت ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بوشهر تولید و از راه مبادی فروش با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7244

به "خبرنگاران کارگاه های تولید مواد ضدعفونی و ماسک در بوشهر فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارگاه های تولید مواد ضدعفونی و ماسک در بوشهر فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید