خبرنگاران تالاهاریی که جریمه کنسلی بگیرند، پلمب می شوند

به گزارش سهندبلاگ، تهران - خبرنگاران - بعضی از مردم همچنان مراسم خود را در تالارها برگزار می نمایند، اما طرف دیگر ماجرا کسانی هستند که باتوجه به شرایط فعلی لغو مراسم یا جابجایی آن به زمانی دیگر را ترجیح داده و خواهان فسخ قراردادهای خود هستند.

خبرنگاران تالاهاریی که جریمه کنسلی بگیرند، پلمب می شوند

این روزها مردم علاوه بر نگرانی از شرایط سلامت خود، دغدغه هایی از جنس لغو مراسم های از پیش معین شده دارند که از بلیت پرواز و هتل ها و تورهای ررزو شده تا جشن ها و مراسم های عروسی را شامل می گردد.

صنوف مختلف برای آن که مردم راحت تر بتوانند برنامه های از پیش معین شده خود را لغو نمایند، با صدور ابلاغیه به واحدهای مربوطه دستور داد که جریمه ای از متقاضیان لغو دریافت نگردد که یکی از این موارد مربوط به لغو مراسم های عروسی و تالارها بود.

پیشتر خسرو ابراهیمی نیا، رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس به خبرنگاران اعلام نموده بود که چنانچه افراد به دلیل مسایل بهداشتی خواستار لغو برنامه های خود باشند، تالارهای پذیرایی اجازه دریافت جریمه از آنها ندارند؛ اما پس از گذشت چند روز مخاطبان خبرنگاران، اطلاع دادند که بعضی تالارها برای لغو مراسم ها بین 10 تا 35 درصد جریمه از افراد دریافت می نمایند و یا حاضر به بازگشت ودیعه به آنان نیستند.

ابلاغیه به دست ما نرسیده این جمله ای است که بعضی تالارداران که خواستار دریافت جریمه از لغونمایندگان مراسم ها بودند با لحن پرخاشگرانه و بی مسئولیت اعلام کردند؛ این در حالی است که رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار تاکید نمود:ابلاغیه به تمام تالارها ارسال شده و چنانچه تالاری از افرادی که خواستار لغو مراسم هستند، جریمه طلب کند، بر اساس ماده 28 قانون نظام صنفی با آنها برخورد شده و واحد پلمب می گردد.

تشریفاتی ها هم مجوزی برای دریافت جریمه ندارند

مردم در شرایط نامساعد اپیدمی ویروس کرونا، در ارتباط با مجموعه هایی که کار تشریفات مراسم مختلف از جمله جشن ازدواج را انجام می دهند، هم با بلوکه کردن پیش پرداخت یا ودیعه و یا پرداخت جریمه روبرو شده اند، تازه عروس و دامادهایی که چشم به راه رسیدن اسفند ماه بوده اند تا جشن پیوند بگیرند، اکنون بدلیل گسترش بیماری مزبور مراسم را لغو نموده اند، بعضی از تشریفاتی ها که برگزاری مراسم را عهده دار شده بودند، زیربار دریافت نکردن جریمه نمی فرایند و به مشتریان می گویند ابلاغیه مربوط به تالارهای پذیرایی بوده و به تشریفات ارتباطی ندارد.

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی در این زمینه نیز به خبرنگار مالی خبرنگاران شرح داد: تمامی تشریفات هایی که عهده دار عقد قرارداد تالارهای پذیرایی هستند نیز شامل این ابلاغیه می شوند.

به گفته ابراهیمی، تمام واحدهای صنفی تا به امروز مطیع دستورات اتحادیه بوده اند و تا این لحظه موردی از تخلف و شکایت ثبت نشده است.

وی همچنین از مردم خواست با مسوولان تالارها که در این شرایط پذیرفته اند از آنها جریمه دریافت ننمایند، تا حد امکان همکاری و تعامل دوطرفه داشته باشند تا این شرایط نیز با کمترین مشکل بگذرد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7143

به "خبرنگاران تالاهاریی که جریمه کنسلی بگیرند، پلمب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تالاهاریی که جریمه کنسلی بگیرند، پلمب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید