تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد

به گزارش سهندبلاگ، مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و اعلام شغل محل های جدید توسط چند دستگاه اجرایی اطلاع داد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسن زاده با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت نام آزمون اختصاصی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد به منظور بهره مندی ایثارگران مشمول بند ج ماده 87 قانون برنامه ششم از ظرفیت های استخدامی دستگاه های اجرایی شرکت کننده در این آزمون تا روز آدینه 17 اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه این فرصت ایجاد شده احتمالاً به عنوان آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش مورد نظر مشمولین باشد لذا از کلیه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد تقاضا می گردد در مهلت معین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام بر اساس رشته تحصیلی و شغل محل های معین شده از طرف دستگاه ها اقدام کنند.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شغل محل های جدید وزارت آموزش و پرورش، سازمان جنگل ها و بنیاد شهید و امور ایثارگران به شغل محل های قبلی اضافه شده است، اضافه نمود: مشمولینی که در روز های گذشته نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نموده اند باید ضمن مراجعه مجدد به سایت سنجش و مشاهده شغل محل های جدید در صورت تمایل نسبت به ویرایش شغل محل های انتخابی اقدام کنند.

حسن زاده اضافه نمود: هر ایثارگر می تواند حداکثر 3 عنوان شغل محل را متناسب با علاقه مندی، رشته تحصیلی، جغرافیای محل زندگی و شرایط احراز آن شغل محل و با در نظر دریافت بومی بودن یا غیر بومی بودن و اولویت های مورد نظر خود انتخاب کند ضمن اینکه هریک از ایثارگران صرفاً در یکی از مقاطع تحصیلی که در شرایط احراز شغل محل ها عنوان شده می توانند 3 شغل محل خود را انتخاب کنند و انتخاب شغل محل ها در مقاطع مختلف و متفاوت از هم امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه 3 اولویت انتخابی باید یا در مقطع دیپلم یا کاردانی یا کارشناسی و بالاتر باشد، اضافه نمود: به عنوان مثال نمی توان یک شغل محل از مقطع دیپلم و شغل محل دوم را از مقطع کاردانی انتخاب کرد.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه نمود: هر یک از متقاضیان ثبت نام در این آزمون ضروری است قبل از هر گونه اقدام به آغاز فرایند ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه نسبت به مطالعه دقیق و کامل دفترچه راهنمای آزمون استخدامی یاد شده مبادرت کنند.

وی در سرانجام گفت: اخبار و اطلاعیه های مربوط به نحوه و چگونگی ثبت نام، تمدید مهلت ثبت نام، اضافه شدن شغل محل های جدید دستگاه ها، زمان برگزاری آزمون و... صرفاً به وسیله سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع همگان می رسد و از کلیه عزیزان مشمول تقاضا می گردد اخبار مربوط به این آزمون را فقط از این سایت دنبال نموده و به اخبار غیر رسمی که از کانال های اجتماعی و سایر رسانه های غیر معتبر منتشر می گردد توجه نکنند.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13985

به "تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید