معین تکلیف 76 درصد متقاضیان مسکن ملی

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته 30 دی جلسه هفتگی پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن به ریاست محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، و با حضور معاونان وزیر در تمامی حوزه های مرتبط با مسکن در ساختمان دادمان و به شکل ویدئوکنفرانسی با استان ها، برگزار گردید.

معین تکلیف 76 درصد متقاضیان مسکن ملی

جلسات طرح اقدام ملی مسکن به شکل هفتگی برگزار می گردد و بیشترین هدف آن آنالیز استان به استان پروژه هاست. در همین خصوص، چنانچه در استانی مسئله ای وجود داشته باشد و یا در فرایند اجرا، اختلالی ایجاد شده باشد، با همفکری و برطرف موانع در سطح ستاد، پروژه سرعت پیدا نموده و زودتر به نتیجه خواهد رسید.

محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان در این نشست از معین تکلیف 76 درصد متقاضیان مسکن ملی اطلاع داد و گفت: 76 درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، معین تکلیف شده اند و مابقی در مورد واریز اولیه وجوه خود اقدام ننموده اند که این موضوع نشان دهنده این مطلب است که به جامانده جزو متقاضیان واقعی نیستند و بنابراین باید برای آنها جایگزین معین گردد.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن نیز 223 هزار نفر ثبت نام کردند که پالایش آنها در حال اجرا است که در این مرحله از تجربه های قبلی استفاده خواهد شد و زمان اعلام نتایج پالایش کوتاه می گردد.

لازم به ذکر است، جلسه هفتگی طرح اقدام ملی مسکن در این هفته به آنالیز عملکرد استان ها در طرح اقدام ملی مسکن در حوزه متقاضیان و ثبت پروژه ها، ارائه گزارش علمکرد استان های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و قزوین در پروژه های طرح اقدام ملی مسکن توسط مدیران کل راه و شهرسازی در بخش های شرایط تامین زمین بر مبنای برنامه ابلاغی و تعداد متقاضیان حائز شرایط، شرایط پالایش متقاضیان ثبت نام شده، شرایط اخذ پروانه ساختمانی پروژه ها، شرایط انعقاد قرارداد ساخت و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها، شرایط انعقاد قرارداد مشارکت مدنی تسهیلات و برداشت از تسهیلات و آورده متقاضیان، شرایط پیشرفت فیزیکی پروژه ها، شرایط اجرای کلیه تفاهم نامه های منعقده وزارت راه با دستگاه های اجرایی اختصاص داشت.

منبع: ایلنا

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12280

به "معین تکلیف 76 درصد متقاضیان مسکن ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین تکلیف 76 درصد متقاضیان مسکن ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید