تعداد بیشتری از ویژگی های آیفون 11 معین شد

به گزارش سهندبلاگ، اگرچه تا معرفی آیفون های جدید ماه ها فاصله داریم ولی خوشبختانه روزبه روز به اخبار مربوط به این گوشی ها افزوده می گردد و حالا به لطف انتشار یک گزارش جدید، می توانیم به تعداد بیشتری از مشخصه های این گوشی ها اشاره کنیم.

تعداد بیشتری از ویژگی های آیفون 11 معین شد

همانطور که انتظار داشتیم، دو مدل اصلی آیفون 11 از نمایشگرهای اولد 5.8 و 6.5 اینچی بهره می برند که متاسفانه اندازه بریدگی نمایشگر این گوشی ها مانند سابق خواهد بود و در این زمینه نباید انتظار تغییر داشته باشیم. البته طبق این گزارش جدید، فناوری Face ID آیفون های جدید بهتر شده و روند آنلاک سریع تر و روان تر می گردد. از دیگر تغییرات هم می توانیم به اندکی مات شدن شیشه پنل پشتی و بهبود کیفیت اسپیکرهای استریو اشاره کنیم.

همانطور که احتمالا می دانید، دو مدل اصلی آیفون 2019 از دوربین سه گانه بهره می برند که متشکل از یک دوربین معمولی، یک دوربین تله فوتو و یک دوربین اولترا واید هستند. در ابتدا قرار بوده که دوربین اولترا واید هم از لرزشگیر اپتیکال بهره ببرد که ظاهرا اپل تصمیم گرفته این مشخصه را برای آیفون های 2020 ارائه کند. به همین خاطر، مانند گذشته تنها دوربین اصلی و تله فوتو مجهز به لرزشگیر اپتیکال است. حالا که صحبت از دوربین اولترا واید شد، به نظر می رسد لنز آن زاویه دید 120 درجه ای به ارمغان می آورد که نسبت به رقبا چندان عریض محسوب نمی گردد.

یکی دیگر از تغییرات، مربوط به فلش LED تعبیه شده در پنل پشتی است. اندازه این فلش تفاوتی با نسل قبلی ندارد ولی در عوض نورانی تر است و منطقه وسیع تری را پوشش می دهد. ضمناً برآمدگی ماژول دوربین هم کمتر از نسل های قبلی است و چنین موضوعی مطمئنا مورد استقبال کاربران زیادی قرار می گیرد.

به غیر از تغییرات ظاهری، باید به تغییرات پشت پرده هم اشاره کنیم. یکی از این تغییرات، مربوط به سنسور پردازش تصویر است که گویا می تواند قابلیت HDR هوشمند را تا حد زیادی بهبود ببخشد و از این نظر رقبا را کنار بزند.

در این گزارش به بخشی از قابلیت های جدید iOS 13 هم اشاره شده که البته بعضی از آن ها را از قبل می دانستیم. یکی از این موارد، ارائه حالت تاریک برای اپلیکیشن های ثالث است ولی باید بگوییم که نباید انتظار مشکی عمیق را داشته باشیم و در عوض، گویا با فعال کردن حالت تاریک، رنگ خاکستری تیره بر سیستم عامل حکمفرما می گردد.

ضمناً iOS 13 با تشخیص نحوه استفاده کاربران از گجت، می تواند حافظه رم را به صورت بهینه تر مدیریت کند و علاوه بر این جیلبرک این نسخه از iOS سخت تر خواهد بود.

منبع: GSM Arena

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1786

به "تعداد بیشتری از ویژگی های آیفون 11 معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد بیشتری از ویژگی های آیفون 11 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید