تعبیر خواب اصلاح صورت - معنی اصلاح ریش و سبیل در خواب چیست؟

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران | سرویس سرگرمی - دیدن اصلاح صورت در رویا بنا به شرایط زندگی فرد رویابین تعابیر مختلفی را به همراه دارد.

تعبیر خواب اصلاح صورت - معنی اصلاح ریش و سبیل در خواب چیست؟

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا آمده است که:

اصلاح صورت به معنای آماده شدن فرد برای استقبال از سوی اجتماع یا سازگاری با جامعه است، بنابراین ممکن است این رویا به اضطرابتان بابت تصور ذهنی دیگران از شما اشاره کند، تازه کردن حس فرد از وجود خویش، ترس از آسیب زدن به خویش به دلیل بریدگی هایی که گاهی در هنگام اصلاح صورت پیش می آید همگی از نمادهای دیدن اصلاح صورت در خواب است.

معبرین غربی گویند: مراقب باشید که ضرری هنگفت در نزدیکی شما قرار گرفته است. این یک هشدار در ارتباط دیدن اصلاح صورت در خواب است. شما به فکر و دخل و خرج خود نیستید و بی گدار پس انداز خود را خرج می کنید. اینگونه رفتارها در آینده ای نه چندان دور منجر به اوضاع نابسامان مالیتان خواهد شد. چشم و هم چشمی و رقابت با دیگران را کنار گذارید. درآمد بالای هم اکنونتان موقتی است. بهتر است کمی هم آینده نگر باشید.

تعبیر خواب ریش زدن

حضرت دانیال گوید: اگر بیند ریش او تراشیده است، دلیل که از بهر معیشت ذلیل گردد.

معبرین غربی گویند: اگر در خواب خود را در حال تراشیدن ریش می بینید به این معنی است که شکیبا نیستید. شما یک شبه می خواهید ره صدساله را بروید و سریع به نتیجه دلخواه برسید. کمی ارام بوده و با شکیبایی قدم در مسیری که گذاشته اید حرکت کنید.

تعبیر خواب اصلاح صورت

آنلی بیتون می گوید:

  • اگر خواب ببینید صورت خود را اصلاح نموده اید، علامت آن است که شیادان بر سر شما کلاه می گذارند.
  • اگر خواب ببینید مشغول اصلاح صورت خود هستید، علامت آن است که بر اعضای خانواده مسلط می شوید و به آنان فرمان می دهید.
  • اگر خواب ببینید بعد از اصلاح، صورت شما لطیف شده است، علامت آن است که به آسودگی و آرامش دست می یابید و دوستان مطیع اداره شما خواهند بود. اما اگر بعد از اصلاح صورت شما زبر و چرکیده به نظر برسد، علامت آن است که با مشاجرات و اختلافات بسیاری روبرو خواهید شد.
  • اگر خواب ببینید به هنگام اصلاح از تیغی کند استفاده می کنید و صورتتان کشیده می گردد، نشانه آن است که بهانه ای به دست دوستان می دهید تا بتوانند از زندگی خصوصی شما انتقاد نمایند.
  • اگر خواب ببینید به هنگام اصلاح، ریش شما خاکستری به نظر می رسد، نشانه آن است که از هر گونه قضاوت نسبت به افرادی که ادعای دوستی با شما را دارند، پرهیز می کنید.
  • اگر زنی در خواب ببیند مردی صورت خود را اصلاح می نماید، علامت آن است که در تفریحات ناشایست افراط می نماید و نتیجه آلوده و فاسد می گردد.

تعبیر خواب تراشیدن سبیل

ابن سیرین می گوید:

  • اگر ببینی کسی سبیل تو را با قیچی اصلاح نموده است، تعبیرش خوب بوده و ضرر و زیانی به تو نمی رسد.
  • اگر ببینی هنگام اصلاح کردن، سبیل تو را بریده و از ته زده است، هیبت تو کمتر می گردد.

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر ببینی کسی سبیل تو را کنده است، با کسی دعوا و دشمنی می کنی.

مطیعی تهرانی می گوید: اگر ببینید که سبیل خود را می تراشید حادثه ای پیش می آید که به آبروی شما لطمه می زند. این در صورتی است که در بیداری سبیل داشته باشید؛ اما اگر سبیل نداشته باشید و در رویای خود ببینید که آن را می تراشید کاری خلاف اخلاق انجام می دهید.

تعبیر خواب اصلاح صورت زن

آنلی بیتون: اگر زنی خواب ببیند چون مردان صورت خود را اصلاح می نماید، علامت آن است که آنقدر خصوصیات مردانه در رفتارش هویدا می گردد که مردان با تنفر از او روی بر می گردانند.

اصلاح صورت زنان با اصلاح صورت مردان متفاوت بوده و قطعا تفاسیر دیگری را به همراه خواهد داشت. برای درک این رویا به تعبیر خواب بند انداختن صورت رجوع گردد.

تعبیر خواب اصلاح موی پا

محمد طبسی می گوید: اگر ببینی که دیگران موی پا شما را با تیغ اصلاح می نمایند علامت آن است که شیادان و یا دوستان نابابی که در اطراف شما هستند در یک فرصت مناسب بر سر شما کلاه می گذارند و از شما سوءاستفاده می نمایند اگر ببینی موی پای فرزند خود را می تراشی علامت آن است که بر اعضای خانواده مسلط می شوید و به آنان فرمان می دهید.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: setare.com
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13560

به "تعبیر خواب اصلاح صورت - معنی اصلاح ریش و سبیل در خواب چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب اصلاح صورت - معنی اصلاح ریش و سبیل در خواب چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید