تصاویر هولناکی از افرادی که 2000 سال است ایستاده اند!!

به گزارش سهندبلاگ، تصاویر ارتش سربازان ایستاده

ارتش تراکوتا، ارتشی است شامل سربازان ایستاده سفالی است که در مکانی کنده شده در دل یک کوه همانند یک مقبره امپراطوری در کشور چین قرار گرفته اند. این ارتش مربوط به سال های 476 تا 221 سال قبل از میلاد و سرانجام دوره جنگ های متخاصم در چین است. یعنی زمانی بیشتر از 2000 سال است که این سربازان با تمام آلات جنگی و لباس های نظامی واقعی شان ایستاده اند. این سربازان جنگی به شکل آدم های واقعی و از روی چهره های واقعی ساخته شده اند. در واقع قطعه های بدن هر فرد را در اندازه های واقعی از گل ساخته و سپس پخته اند. در کنار همدیگر گذاشته و در نهایت رنگ آمیزی نموده اند. این مکان پس از کشفش در سال 1974 بسیار مشهور بود. جریان کشف این ارتش این گونه آغاز می گردد: کارگرانی در بیرون شهر شیانگ در حال کندن چاهی بودند، که ناگهان به یکی از کشف های معماری جهان دست پیدا می نمایند. آن ها با ردیفی از سربازان آماده به رزم برخوردند که همه به ترتیب در پشت سر یکدیگر ایستاده بودند.

تصاویر هولناکی از افرادی که 2000 سال است ایستاده اند!!

کارگران بعد از خبر به مقامات دولتی، باستانشناسان را به این منطقه هدایت کردند. باستان شناسان پس از حفاری های طولانی نهایت نه تنها با یک سرباز بلکه با ارتشی روبرو شدن که هر کدام دارای نشان و درجه بر روی شانه بود و بر طبق درجه خود در صف رزمی و با وسایل رزمی حقیقی آماده ایستاده اند. این سربازان ایستاده اگر چه اکنون خاکستری به نظر می رسند اما لکه های رنگی که بر روی آن ها دیده می گردد، نشان دهنده جماعتی از سربازان ایستاده با لباس های رنگی است. در کاوش های بیشتر برای این سربازان شمشیرها، تیرها و دیگر ابزارآلات جنگی پیدا شد که در شرایطی عالی خودنمایی می کرد.

این سربازان در راهروهایی ایستاده اند. در برخی از راهروها در پشت سربازان و در 4 ردیف اسب های سفالی ایستاده اند و در نهایت در پشت اسب ها می توانید ارابه های چوبی را ببینید. به گفته محققان این ارتش سفالی برای اولین امپراطور چین ساخته شده است. امپراطور چین با این ارتش در زندگی پس از مرگ خود می تواند بجنگد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: الی گشت
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4349

به "تصاویر هولناکی از افرادی که 2000 سال است ایستاده اند!!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر هولناکی از افرادی که 2000 سال است ایستاده اند!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید