بیش از 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش فراوری خوزستان پرداخت می گردد

به گزارش سهندبلاگ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بیش از 10 هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی با درصد سود مناسب به تولیدکنندگان اعطا می گردد.

بیش از 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش فراوری خوزستان پرداخت می گردد

امیرحسین نظری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت دستورالعمل اجرایی تسهیلات برنامه فراوری و اشتغال سال 97 به منظور جذب اعتبارات ابلاغ شده است و بر این اساس تسهیلاتی به واحدهای فراوریی ارائه می گردد.

وی اضافه کرد: مبلغ ابلاغ شده جهت اجرا و راه اندازی طرح ها که به استان خوزستان اختصاص یافته 10 هزار و 375 میلیارد ریال است که در قالب سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی با درصد سود مناسب توزیع خواهد شد.

نظری با اشاره به اهداف طرح تأمین اقتصادی توضیح داد: تأمین تسهیلات مورد احتیاج جهت تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالاتر از 60 درصد، تأمین تسهیلات مورد احتیاج جهت بازسازی و نوسازی خطوط فراوری به منظور ارتقای کیفیت محصولات، افزایش ظرفیت فراوری، کاهش شدت مصرف انرژی و آلایندگی و افزایش بهره وری از جمله اهداف اجرای این طرح است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: همچنین تأمین سرمایه در گردش مورداحتیاج واحدهای فراوریی جهت تثبیت یا افزایش اشتغال و فراوری از دیگر اهداف طرح تأمین اقتصادی است.

وی اعلام کرد: همه متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب با درج اطلاعات خود ثبت نام کرده و پس از آن مدارک مورد احتیاج را به دبیرخانه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان مستقر در این سازمان تحویل دهند.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1454

به "بیش از 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش فراوری خوزستان پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش فراوری خوزستان پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید